Vlucht UA1983
Vlucht UA1983 uitgevoerd door United Airlines is geland
Vlucht UA1983 heeft 43 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 2 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar Chicago is hemelsbreed 1930 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door United Airlines. De terminal waar vlucht UA1983 van vertrekt is S. De gate is H10. Naast vlucht UA1983 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I752, 5Y654, 5Y7551, 5Y7558, 5Y7586, 5Y8033, 5Y8609 en 5Y8825.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 574 kilogram per persoon. Dit is 6.38 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht UA1983
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 12:29 | 15:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 43 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B9. | ||||
20-11-2024 | 12:19 | 14:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H17 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B6. | ||||
19-11-2024 | 12:20 | 14:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H12 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B6. | ||||
18-11-2024 | 12:17 | 14:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E11. | ||||
17-11-2024 | 12:22 | 14:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B11. | ||||
16-11-2024 | 12:19 | 14:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C28. | ||||
15-11-2024 | 12:23 | 15:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H12 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B6. | ||||
14-11-2024 | 12:18 | 14:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B4. | ||||
13-11-2024 | 12:19 | 14:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H12 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E11. | ||||
12-11-2024 | 12:17 | 14:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H17 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B8. | ||||
11-11-2024 | 12:23 | 14:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C26. | ||||
10-11-2024 | 12:21 | 14:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C25. | ||||
09-11-2024 | 12:18 | 14:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H14 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E8. | ||||
08-11-2024 | 12:23 | 14:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H17 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E7. | ||||
07-11-2024 | 12:21 | 14:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C17. | ||||
06-11-2024 | 12:19 | 14:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H17 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C26. | ||||
05-11-2024 | 12:35 | 14:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H17 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E10. | ||||
04-11-2024 | 12:28 | 14:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C3. | ||||
03-11-2024 | 12:29 | 14:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H12 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E8. | ||||
02-11-2024 | 12:30 | 14:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H12 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E10. | ||||
01-11-2024 | 12:23 | 14:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E10. | ||||
31-10-2024 | 12:24 | 14:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H17 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E8. | ||||
30-10-2024 | 12:16 | 14:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H12 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E8. | ||||
29-10-2024 | 12:33 | 14:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H12 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C9. | ||||
28-10-2024 | 12:29 | 14:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H14 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B9. | ||||
27-10-2024 | 12:35 | 14:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H14 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E8. | ||||
26-10-2024 | 12:25 | 14:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H12 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C17. | ||||
25-10-2024 | 12:20 | 14:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H14 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E16. | ||||
24-10-2024 | 12:23 | 14:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H14 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C26. | ||||
23-10-2024 | 12:21 | 14:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B7. |