Vlucht NZ2612
Vlucht NZ2612 uitgevoerd door Air New Zealand is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 65% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 13 minuten arriveert op de luchthaven in Chicago. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht NZ2612 heeft 1 uur en 50 minuten vertraging.
NZ2612 is een codeshared vlucht met UA1639 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 2 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar Chicago is hemelsbreed 1930 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air New Zealand. De terminal waar vlucht NZ2612 van vertrekt is S. De gate is H14. Naast vlucht NZ2612 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I752, 5Y654, 5Y7551, 5Y7558, 5Y7586, 5Y8033, 5Y8609 en 5Y8825.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 574 kilogram per persoon. Dit is 6.38 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht NZ2612
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
18-11-2024 | 17:59 | 20:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C17. | ||||
17-11-2024 | 17:55 | 20:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E10. | ||||
16-11-2024 | 18:06 | 20:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H14 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E6. | ||||
14-11-2024 | 17:57 | 20:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H14 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C2. | ||||
11-11-2024 | 17:58 | 20:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E11. | ||||
10-11-2024 | 17:55 | 20:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B12. | ||||
09-11-2024 | 19:21 | 22:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H17 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E6. | ||||
07-11-2024 | 18:26 | 20:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H17 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C26. | ||||
03-11-2024 | 17:56 | 20:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H17 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C28. | ||||
02-11-2024 | 18:10 | 20:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C24. | ||||
28-10-2024 | 18:10 | 20:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C22. | ||||
27-10-2024 | 17:51 | 20:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H6 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C25. | ||||
30-04-2024 | 07:40 | 09:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E11. | ||||
29-04-2024 | 07:02 | 09:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H12 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B5. | ||||
28-04-2024 | 07:04 | 09:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H17 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C21. | ||||
27-04-2024 | 07:00 | 09:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J2 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C19. | ||||
26-04-2024 | 06:55 | 09:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J2 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C28. | ||||
23-04-2024 | 06:57 | 09:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H12 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E8. | ||||
22-04-2024 | 06:58 | 09:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E10. | ||||
21-04-2024 | 07:05 | 09:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H17 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C29. | ||||
20-04-2024 | 07:01 | 09:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E16. | ||||
19-04-2024 | 06:57 | 09:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J3 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C25. | ||||
16-04-2024 | 06:57 | 09:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C25. | ||||
15-04-2024 | 06:59 | 09:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H12 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B7. | ||||
14-04-2024 | 07:10 | 09:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J18 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C11. | ||||
13-04-2024 | 06:57 | 09:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J3 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C28. | ||||
12-04-2024 | 06:53 | 09:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H14 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C24. | ||||
09-04-2024 | 06:58 | 09:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E14. | ||||
08-04-2024 | 07:03 | 09:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B14. | ||||
07-04-2024 | 07:08 | 09:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate J16 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E7. |