Vlucht G36245
Vlucht G36245 uitgevoerd door GOL Linhas Aereas Inteligentes is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 38% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 2 uur en 15 minuten arriveert op de luchthaven in Chicago. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht G36245 heeft 23 minuten vertraging.
G36245 is een codeshared vlucht met AA376 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 2 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar Chicago is hemelsbreed 1930 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door GOL Linhas Aereas Inteligentes. De terminal waar vlucht G36245 van vertrekt is N. De gate is D36. Naast vlucht G36245 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I752, 5Y654, 5Y7551, 5Y7558, 5Y7586, 5Y8033, 5Y8609 en 5Y8825.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 574 kilogram per persoon. Dit is 6.38 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht G36245
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 21:13 | 23:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D49 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K8. | ||||
19-11-2024 | 21:20 | 23:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D6 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K13. | ||||
18-11-2024 | 21:16 | 23:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D34 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
17-11-2024 | 21:15 | 23:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D1 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
16-11-2024 | 21:14 | 23:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D21 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
15-11-2024 | 21:23 | 23:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D44 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K16. | ||||
14-11-2024 | 21:14 | 23:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D20 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
13-11-2024 | 21:13 | 23:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D1 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H14. | ||||
12-11-2024 | 21:16 | 23:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D19 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
11-11-2024 | 21:18 | 23:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D34 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H8. | ||||
10-11-2024 | 21:11 | 23:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D33 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. | ||||
09-11-2024 | 21:13 | 23:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D33 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
08-11-2024 | 21:18 | 23:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D5 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
07-11-2024 | 21:17 | 23:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D6 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
06-11-2024 | 21:16 | 23:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D26 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
05-11-2024 | 21:15 | 23:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D48 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K13. | ||||
04-11-2024 | 06:40 | 09:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D11 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K13. | ||||
03-11-2024 | 06:38 | 08:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D47 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H14. | ||||
27-10-2024 | 06:34 | 08:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D16 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K13. | ||||
26-10-2024 | 06:37 | 08:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D26 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
25-10-2024 | 06:37 | 09:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D36 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H12. | ||||
24-10-2024 | 07:49 | 09:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 53 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D50 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H12. | ||||
23-10-2024 | 06:38 | 08:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D44 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K3. | ||||
22-10-2024 | 06:42 | 08:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
21-10-2024 | 06:35 | 09:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K8. | ||||
20-10-2024 | 06:39 | 09:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D1 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
19-10-2024 | 06:56 | 09:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D47 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K1. | ||||
18-10-2024 | 06:35 | 08:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D4 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H15. | ||||
17-10-2024 | 06:43 | 08:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D5 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
16-10-2024 | 06:35 | 08:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D6 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K5. |