Vlucht BA4997
Vlucht BA4997 uitgevoerd door British Airways is geland
Vlucht BA4997 heeft 37 minuten vertraging.
BA4997 is een codeshared vlucht met AA1003 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 2 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar Chicago is hemelsbreed 1930 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door British Airways. De terminal waar vlucht BA4997 van vertrekt is N. De gate is D44. Naast vlucht BA4997 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I752, 5Y654, 5Y7551, 5Y7558, 5Y7586, 5Y8033, 5Y8609 en 5Y8825.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 574 kilogram per persoon. Dit is 6.38 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht BA4997
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 13:38 | 16:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D44 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
18-11-2024 | 13:38 | 16:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D1 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
17-11-2024 | 13:40 | 15:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K13. | ||||
15-11-2024 | 13:37 | 15:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. | ||||
14-11-2024 | 13:32 | 15:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D33 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H14. | ||||
11-11-2024 | 13:36 | 15:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D47 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
10-11-2024 | 13:38 | 15:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D49 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K5. | ||||
07-11-2024 | 13:47 | 15:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D19 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
04-11-2024 | 13:44 | 15:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D44 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
03-11-2024 | 13:43 | 16:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D49 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
02-11-2024 | 13:35 | 15:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D16 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11A. | ||||
01-11-2024 | 13:48 | 16:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D19 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11A. | ||||
31-10-2024 | 13:40 | 15:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
30-10-2024 | 14:00 | 15:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D26 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11A. | ||||
29-10-2024 | 13:35 | 15:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D44 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11A. | ||||
27-10-2024 | 13:39 | 15:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D5 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
24-10-2024 | 09:52 | 12:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D23 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H12. | ||||
21-10-2024 | 13:36 | 15:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D40 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
17-10-2024 | 09:45 | 11:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D26 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H8. | ||||
10-10-2024 | 09:57 | 12:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D26 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
06-10-2024 | 14:05 | 16:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D30 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K13. | ||||
05-10-2024 | 13:36 | 15:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D46 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K3. | ||||
04-10-2024 | 13:34 | 15:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D49 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K3. | ||||
03-10-2024 | 13:32 | 15:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D22 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K12. | ||||
02-10-2024 | 13:32 | 15:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D36 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
01-10-2024 | 13:46 | 15:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D20 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K4. | ||||
30-09-2024 | 13:37 | 15:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D49 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
29-09-2024 | 14:50 | 17:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D48 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K1. | ||||
28-09-2024 | 13:38 | 15:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D37 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
27-09-2024 | 13:45 | 15:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D50 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H5. |