Vlucht AS4718
Vlucht AS4718 uitgevoerd door Alaska Airlines is gepland
AS4718 is een codeshared vlucht met AA3143 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 2 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar Chicago is hemelsbreed 1930 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Alaska Airlines. De terminal waar vlucht AS4718 van vertrekt is N. De gate is D40. Naast vlucht AS4718 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I752, 5Y654, 5Y7551, 5Y7558, 5Y7586, 5Y8033, 5Y8609 en 5Y8825.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 574 kilogram per persoon. Dit is 6.38 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AS4718
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 09:08 | 11:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D34 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6. | ||||
22-11-2024 | 15:24 | 17:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D16 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11A. | ||||
21-11-2024 | 09:13 | 11:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D44 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H15. | ||||
18-11-2024 | 09:16 | 11:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D34 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
17-11-2024 | 15:14 | 17:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D39 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
16-11-2024 | 09:14 | 11:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D38 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
15-11-2024 | 15:13 | 17:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D45 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K18. | ||||
14-11-2024 | 09:14 | 11:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D39 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K8. | ||||
11-11-2024 | 09:13 | 11:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D42 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
10-11-2024 | 15:12 | 17:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D42 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. | ||||
09-11-2024 | 09:13 | 11:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K12. | ||||
07-11-2024 | 09:16 | 11:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K5. | ||||
23-10-2024 | 08:24 | 10:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D2 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
22-10-2024 | 08:31 | 10:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D4 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G4. | ||||
16-10-2024 | 08:23 | 10:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. |