Vlucht AS4716
Vlucht AS4716 uitgevoerd door Alaska Airlines is gepland
Vlucht AS4716 heeft 15 minuten vertraging.
AS4716 is een codeshared vlucht met AA376 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 2 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar Chicago is hemelsbreed 1930 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Alaska Airlines. De terminal waar vlucht AS4716 van vertrekt is N. De gate is D36. Naast vlucht AS4716 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I752, 5Y654, 5Y7551, 5Y7558, 5Y7586, 5Y8033, 5Y8609 en 5Y8825.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 574 kilogram per persoon. Dit is 6.38 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AS4716
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 09:07 | 10:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D44 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. | ||||
19-11-2024 | 09:12 | 11:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D51 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K12. | ||||
18-11-2024 | 21:16 | 23:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D34 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
17-11-2024 | 17:02 | 19:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 uur en 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K5. | ||||
16-11-2024 | 21:14 | 23:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D21 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
15-11-2024 | 09:17 | 11:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E11 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6. | ||||
14-11-2024 | 21:14 | 23:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D20 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
13-11-2024 | 09:12 | 11:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E4 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B. | ||||
12-11-2024 | 09:09 | 11:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D31 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H8. | ||||
11-11-2024 | 21:18 | 23:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D34 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H8. | ||||
10-11-2024 | 09:26 | 11:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D27 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
09-11-2024 | 21:13 | 23:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D33 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
08-11-2024 | 09:14 | 11:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D23 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11A. | ||||
07-11-2024 | 21:17 | 23:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D6 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
06-11-2024 | 09:10 | 11:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D38 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K12. | ||||
05-11-2024 | 09:08 | 11:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D43 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11A. | ||||
04-11-2024 | 21:09 | 23:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D51 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6. | ||||
03-11-2024 | 21:15 | 23:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D43 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
02-11-2024 | 21:12 | 23:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D26 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
01-11-2024 | 21:11 | 23:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D45 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K6. | ||||
31-10-2024 | 21:23 | 23:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D43 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H15. | ||||
30-10-2024 | 21:25 | 23:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H12. | ||||
29-10-2024 | 21:14 | 23:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D20 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K6. | ||||
28-10-2024 | 21:21 | 23:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D24 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K6. | ||||
27-10-2024 | 21:14 | 23:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D36 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K13. | ||||
26-10-2024 | 22:11 | 23:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D36 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K13. | ||||
25-10-2024 | 21:16 | 23:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D5 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
24-10-2024 | 21:09 | 23:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D46 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
23-10-2024 | 21:15 | 23:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D17 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
22-10-2024 | 21:15 | 23:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K16. |