Vlucht AA376
Vlucht AA376 uitgevoerd door American Airlines is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 40% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 2 uur en 12 minuten arriveert op de luchthaven in Chicago. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht AA376 heeft 23 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 2 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar Chicago is hemelsbreed 1930 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. De terminal waar vlucht AA376 van vertrekt is N. De gate is D36. Naast vlucht AA376 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I752, 5Y654, 5Y7551, 5Y7558, 5Y7586, 5Y8033, 5Y8609 en 5Y8825.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 574 kilogram per persoon. Dit is 6.38 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA376
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 21:13 | 23:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D49 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K8. | ||||
19-11-2024 | 21:20 | 23:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D6 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K13. | ||||
18-11-2024 | 21:16 | 23:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D34 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
17-11-2024 | 21:15 | 23:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D1 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
16-11-2024 | 21:14 | 23:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D21 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
15-11-2024 | 21:23 | 23:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D44 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K16. | ||||
14-11-2024 | 21:14 | 23:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D20 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
13-11-2024 | 21:13 | 23:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D1 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H14. | ||||
12-11-2024 | 21:16 | 23:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D19 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
11-11-2024 | 21:18 | 23:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D34 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H8. | ||||
10-11-2024 | 21:11 | 23:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D33 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. | ||||
09-11-2024 | 21:13 | 23:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D33 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
08-11-2024 | 21:18 | 23:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D5 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
07-11-2024 | 21:17 | 23:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D6 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
06-11-2024 | 21:16 | 23:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D26 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
05-11-2024 | 21:15 | 23:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D48 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K13. |