Vlucht AA3143
Vlucht AA3143 uitgevoerd door American Airlines is geland
Vlucht AA3143 heeft 21 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 2 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar Chicago is hemelsbreed 1930 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. De terminal waar vlucht AA3143 van vertrekt is N. De gate is D50. Naast vlucht AA3143 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I752, 5Y654, 5Y7551, 5Y7558, 5Y7586, 5Y8033, 5Y8609 en 5Y8825.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 574 kilogram per persoon. Dit is 6.38 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA3143
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 16:11 | 18:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D50 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H17. | ||||
20-11-2024 | 15:15 | 17:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D45 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K8. | ||||
19-11-2024 | 15:12 | 17:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D47 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H5. | ||||
18-11-2024 | 15:12 | 17:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D51 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
17-11-2024 | 15:14 | 17:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D39 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
16-11-2024 | 15:21 | 17:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D43 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H15. | ||||
15-11-2024 | 15:13 | 17:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D45 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K18. | ||||
14-11-2024 | 15:11 | 17:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D43 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
13-11-2024 | 15:38 | 17:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D20 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
12-11-2024 | 15:13 | 17:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D22 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B. | ||||
11-11-2024 | 15:48 | 18:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D11 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H4. | ||||
10-11-2024 | 15:12 | 17:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D42 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. | ||||
09-11-2024 | 15:14 | 17:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D44 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
07-11-2024 | 15:56 | 18:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 33 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D42 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
06-11-2024 | 15:13 | 17:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D42 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K1. | ||||
05-11-2024 | 15:12 | 17:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D41 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K3. |