Vlucht AA3062
Vlucht AA3062 uitgevoerd door American Airlines is geland
Vlucht AA3062 heeft 31 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 2 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar Chicago is hemelsbreed 1930 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. De terminal waar vlucht AA3062 van vertrekt is N. De gate is D47. Naast vlucht AA3062 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I752, 5Y654, 5Y7551, 5Y7558, 5Y7586, 5Y8033, 5Y8609 en 5Y8825.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 574 kilogram per persoon. Dit is 6.38 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA3062
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 17:37 | 20:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D47 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11A. | ||||
20-11-2024 | 17:01 | 19:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D20 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
19-11-2024 | 17:03 | 19:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D43 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H17. | ||||
18-11-2024 | 17:08 | 19:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D40 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
17-11-2024 | 17:59 | 20:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D12 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H5. | ||||
16-11-2024 | 17:15 | 19:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D16 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H15. | ||||
15-11-2024 | 17:01 | 19:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D38 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K4. | ||||
14-11-2024 | 16:58 | 19:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D20 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K4. | ||||
13-11-2024 | 16:59 | 19:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D26 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H17. | ||||
12-11-2024 | 17:00 | 19:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6. | ||||
11-11-2024 | 17:01 | 19:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D20 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H15. | ||||
10-11-2024 | 16:59 | 19:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D36 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H5. | ||||
09-11-2024 | 17:03 | 19:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D41 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K18. | ||||
08-11-2024 | 17:05 | 19:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D20 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. | ||||
07-11-2024 | 17:31 | 19:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
06-11-2024 | 17:05 | 19:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K4. | ||||
05-11-2024 | 17:01 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D40 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. |