Vlucht AA2194
Vlucht AA2194 uitgevoerd door American Airlines is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 87% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 29 minuten arriveert op de luchthaven in Chicago. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 2 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar Chicago is hemelsbreed 1930 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. De terminal waar vlucht AA2194 van vertrekt is N. De gate is D8. Naast vlucht AA2194 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I752, 5Y654, 5Y7551, 5Y7558, 5Y7586, 5Y8033, 5Y8609 en 5Y8825.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 574 kilogram per persoon. Dit is 6.38 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA2194
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 19:45 | 21:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
19-11-2024 | 19:41 | 21:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D19 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
18-11-2024 | 20:04 | 22:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D20 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H12. | ||||
17-11-2024 | 20:17 | 22:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K4. | ||||
16-11-2024 | 19:45 | 22:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H17. | ||||
15-11-2024 | 19:41 | 21:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D17 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
14-11-2024 | 19:53 | 22:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D17 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K3. | ||||
13-11-2024 | 20:09 | 22:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D41 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
12-11-2024 | 19:44 | 22:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D3 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H12. | ||||
11-11-2024 | 19:59 | 22:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E30 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H17. | ||||
10-11-2024 | 19:45 | 21:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D20 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
09-11-2024 | 19:43 | 21:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D44 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. | ||||
08-11-2024 | 19:39 | 21:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D2 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K20. | ||||
07-11-2024 | 19:44 | 21:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D33 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11A. | ||||
06-11-2024 | 19:39 | 21:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K4. | ||||
05-11-2024 | 19:37 | 21:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B. |