Vlucht AA1003
Vlucht AA1003 uitgevoerd door American Airlines is geland
Vlucht AA1003 heeft 37 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 2 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar Chicago is hemelsbreed 1930 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. De terminal waar vlucht AA1003 van vertrekt is N. De gate is D44. Naast vlucht AA1003 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I752, 5Y654, 5Y7551, 5Y7558, 5Y7586, 5Y8033, 5Y8609 en 5Y8825.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 574 kilogram per persoon. Dit is 6.38 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA1003
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 13:38 | 16:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D44 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
20-11-2024 | 14:22 | 16:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D34 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B. | ||||
19-11-2024 | 14:46 | 16:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D36 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L11. | ||||
18-11-2024 | 13:38 | 16:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D1 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
17-11-2024 | 13:40 | 15:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K13. | ||||
16-11-2024 | 14:25 | 16:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D36 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K13. | ||||
15-11-2024 | 13:37 | 15:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. | ||||
14-11-2024 | 13:32 | 15:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D33 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H14. | ||||
13-11-2024 | 14:20 | 16:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D48 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H17. | ||||
12-11-2024 | 14:19 | 16:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D46 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H17. | ||||
11-11-2024 | 13:36 | 15:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D47 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
10-11-2024 | 13:38 | 15:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D49 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K5. | ||||
09-11-2024 | 14:22 | 16:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D48 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H5. | ||||
08-11-2024 | 14:23 | 16:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D14 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
07-11-2024 | 13:47 | 15:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D19 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
06-11-2024 | 14:24 | 16:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D39 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H14. | ||||
05-11-2024 | 14:21 | 16:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D32 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6. |