Vlucht U25064
Vlucht U25064 uitgevoerd door easyJet is geland
Vlucht U25064 heeft 10 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Milaan (Milano Linate Airport) naar Berlijn (Berlin Brandenburg Airport) is 59 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Milaan naar Berlijn is hemelsbreed 827 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door EasyJet. Op Berlin Brandenburg Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht U25064. Naast vlucht U25064 vliegen er nog meer vluchten van Milaan naar Berlijn. Dit zijn onder andere vlucht LH9877, U24662, U24664, U24678, U25066, U25068, U25072 en U25182.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 246 kilogram per persoon. Dit is 2.73 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht U25064
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 10:48 | 12:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. De aankomst op was op gate A02. | ||||
20-11-2024 | 10:28 | 12:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate S01. | ||||
19-11-2024 | 10:22 | 11:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. De aankomst op was op gate S01. | ||||
18-11-2024 | 10:22 | 11:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate A22. | ||||
17-11-2024 | 19:28 | 21:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. De aankomst op was op gate S01. | ||||
16-11-2024 | 09:24 | 10:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. De aankomst op was op gate S01. | ||||
15-11-2024 | 10:28 | 12:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. De aankomst op was op gate S01. | ||||
14-11-2024 | 10:22 | 12:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. De aankomst op was op gate S01. | ||||
13-11-2024 | 10:26 | 12:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. De aankomst op was op gate S01. | ||||
12-11-2024 | 10:20 | 11:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. De aankomst op was op gate A32. | ||||
11-11-2024 | 10:21 | 11:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. De aankomst op was op gate A35. | ||||
10-11-2024 | 20:00 | 21:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. De aankomst op was op gate A22. | ||||
09-11-2024 | 09:31 | 11:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. De aankomst op was op gate A36. | ||||
08-11-2024 | 10:29 | 12:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. De aankomst op was op gate A22. | ||||
07-11-2024 | 10:27 | 12:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate A33. | ||||
06-11-2024 | 10:38 | 12:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate A35. | ||||
05-11-2024 | 10:31 | 12:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate S01. | ||||
04-11-2024 | 10:28 | 12:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. De aankomst op was op gate A31. | ||||
03-11-2024 | 19:46 | 21:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate A36. | ||||
02-11-2024 | 09:22 | 11:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate S01. | ||||
01-11-2024 | 10:52 | 12:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate A36. | ||||
31-10-2024 | 10:23 | 12:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate S01. | ||||
30-10-2024 | 10:23 | 12:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate S01. | ||||
29-10-2024 | 10:26 | 12:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. De aankomst op was op gate A36. | ||||
28-10-2024 | 10:22 | 11:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. De aankomst op was op gate A35. | ||||
27-10-2024 | 19:22 | 21:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. De aankomst op was op gate A35. | ||||
25-10-2024 | 12:04 | 13:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate A34. | ||||
24-10-2024 | 11:32 | 13:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate A33. | ||||
23-10-2024 | 11:01 | 12:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. De aankomst op was op gate A30. | ||||
22-10-2024 | 10:48 | 12:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate A36. |