Vlucht OO5871
Vlucht OO5871 uitgevoerd door SkyWest Airlines is gepland
De geschatte vluchtduur van Lexington (Blue Grass Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 37 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Lexington naar Chicago is hemelsbreed 521 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door SkyWest Airlines. Naast vlucht OO5871 vliegen er nog meer vluchten van Lexington naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA3066, AA3141, AA3211, AA3215, AA3242, AA3248, AA3300 en AA3317.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 155 kilogram per persoon. Dit is 1.72 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht OO5871
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
04-02-2025 | 17:43 | 18:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A2 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E14. | ||||
03-02-2025 | 17:49 | 18:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A2 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E16. | ||||
02-02-2025 | 18:16 | 19:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A3 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F20. | ||||
31-01-2025 | 17:44 | 18:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
30-01-2025 | 17:50 | 18:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A2 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F14. | ||||
29-01-2025 | 17:41 | 18:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A2 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E7. | ||||
28-01-2025 | 17:41 | 18:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A2 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E11. | ||||
27-01-2025 | 17:41 | 18:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A2 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F26. | ||||
26-01-2025 | 18:29 | 19:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A2 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E5. | ||||
24-01-2025 | 17:52 | 18:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A2 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E10. | ||||
23-01-2025 | 17:45 | 18:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A2 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F7. | ||||
22-01-2025 | 18:00 | 19:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A2 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F14. | ||||
21-01-2025 | 17:40 | 19:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 44 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A2 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F10. | ||||
20-01-2025 | 17:48 | 19:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 48 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C17. | ||||
19-01-2025 | 17:40 | 18:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A2 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E14. | ||||
17-01-2025 | 17:46 | 18:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A2 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F14. | ||||
16-01-2025 | 18:56 | 20:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 21 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A2 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F7. | ||||
15-01-2025 | 17:45 | 18:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A3 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E16. | ||||
14-01-2025 | 17:40 | 18:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A2 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F7. | ||||
13-01-2025 | 17:47 | 18:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A2 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F1. | ||||
12-01-2025 | 18:14 | 19:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A2 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F7. | ||||
10-01-2025 | 20:16 | 21:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 43 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A2 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F27. | ||||
09-01-2025 | 18:19 | 19:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A2 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F26. | ||||
08-01-2025 | 17:41 | 18:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A2 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F12. | ||||
07-01-2025 | 17:47 | 19:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A2 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F10. | ||||
06-01-2025 | 19:30 | 20:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 55 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A2 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F16. | ||||
05-01-2025 | 17:56 | 18:50 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
04-01-2025 | 18:02 | 18:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A2 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F9. | ||||
03-01-2025 | 18:02 | 19:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A2 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E6. | ||||
02-01-2025 | 17:47 | 18:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A2 op Lexington is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F16. |