Vlucht AZ5882
Vlucht AZ5882 uitgevoerd door ITA Airways is gepland
Vlucht AZ5882 heeft 1 uur en 5 minuten vertraging.
AZ5882 is een codeshared vlucht met OO3709 uitgevoerd door SkyWest Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van New York (John F. Kennedy International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 24 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van New York naar Chicago is hemelsbreed 1187 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door ITA Airways. De terminal waar vlucht AZ5882 van vertrekt is 4. De gate is A12. Naast vlucht AZ5882 vliegen er nog meer vluchten van New York naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 5Y523, 5Y9003, 5Y9128, 5Y9377, 5Y9508, 5Y9520, 5Y9972 en 6R4277.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 353 kilogram per persoon. Dit is 3.93 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AZ5882
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 20:24 | 21:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A16 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
19-11-2024 | 19:29 | 21:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B46 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
18-11-2024 | 19:34 | 21:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A15 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
17-11-2024 | 19:27 | 21:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A19 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
16-11-2024 | 20:04 | 21:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A9 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
15-11-2024 | 19:30 | 21:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A14 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
14-11-2024 | 19:28 | 21:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A17 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
13-11-2024 | 19:28 | 21:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A9 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
12-11-2024 | 20:08 | 21:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A12 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
11-11-2024 | 19:34 | 21:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A21 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
10-11-2024 | 18:18 | 20:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A19 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
09-11-2024 | 18:20 | 20:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A17 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
08-11-2024 | 18:20 | 20:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A16 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
07-11-2024 | 18:20 | 20:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A17 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
06-11-2024 | 18:20 | 19:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A17 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
05-11-2024 | 18:22 | 20:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A10 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
04-11-2024 | 18:20 | 19:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A16 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
03-11-2024 | 18:21 | 20:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A21 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
02-11-2024 | 18:21 | 20:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A15 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
01-11-2024 | 18:23 | 20:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A21 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
31-10-2024 | 18:19 | 20:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A16 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
30-10-2024 | 18:20 | 19:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A16 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
29-10-2024 | 18:17 | 20:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A17 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
28-10-2024 | 18:25 | 20:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A15 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
27-10-2024 | 18:21 | 20:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A16 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
26-10-2024 | 18:21 | 20:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A19 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
25-10-2024 | 18:18 | 20:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A19 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
24-10-2024 | 18:22 | 20:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A17 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
23-10-2024 | 18:22 | 19:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A10 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M3. | ||||
22-10-2024 | 18:18 | 19:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A16 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M3. |