Vlucht SN7235
Vlucht SN7235 uitgevoerd door Brussels Airlines is onderweg
Vertrokken van New York
Verenigde Staten - John F. Kennedy International Airport
Vertrokken: 17:44 17:30
De vlucht heeft inmiddels 44% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 4 uur en 12 minuten arriveert op de luchthaven in München. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht SN7235 heeft 6 minuten vertraging.
SN7235 is een codeshared vlucht met LH411 uitgevoerd door Lufthansa. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van New York (John F. Kennedy International Airport) naar München (München Airport) is 8 uur en 42 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van New York naar München is hemelsbreed 6481 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Brussels Airlines. De terminal waar vlucht SN7235 van vertrekt is 1. De gate is 3. De terminal waar vlucht SN7235 aankomt uit München is 2. De gate is H2. Naast vlucht SN7235 vliegen er nog meer vluchten van New York naar München. Dit zijn vlucht 3S451, AF3674, DL238, LH411 en UA8870.
Vliegschaamte?
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 1929 kilogram per persoon. Dit is 21.43 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht SN7235
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 17:20 | 06:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 6 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H2. | ||||
19-11-2024 | 18:34 | 07:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 58 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 5 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H38. | ||||
18-11-2024 | 17:18 | 06:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 3 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L21. | ||||
17-11-2024 | 17:38 | 07:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 7 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L15. | ||||
16-11-2024 | 17:16 | 06:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 8 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H32. | ||||
15-11-2024 | 17:27 | 07:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 8 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H2. | ||||
14-11-2024 | 17:13 | 06:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 4 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L21. | ||||
13-11-2024 | 17:27 | 07:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 5 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H32. | ||||
12-11-2024 | 17:21 | 07:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 7 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L25. | ||||
11-11-2024 | 17:44 | 07:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 5 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L7. | ||||
10-11-2024 | 17:40 | 07:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 5 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L26. | ||||
09-11-2024 | 17:44 | 07:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 5 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L26. | ||||
08-11-2024 | 17:42 | 07:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 5 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L7. | ||||
07-11-2024 | 17:16 | 06:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 5 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H18. | ||||
06-11-2024 | 17:53 | 07:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 44 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 5 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L26. | ||||
05-11-2024 | 17:33 | 07:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 5 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L7. | ||||
04-11-2024 | 18:17 | 08:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 5 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L25. | ||||
03-11-2024 | 17:48 | 07:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 51 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 5 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L13. | ||||
02-11-2024 | 18:38 | 07:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 5 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L30. | ||||
01-11-2024 | 19:29 | 08:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 5 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L30. | ||||
31-10-2024 | 18:26 | 07:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 2 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate 4. | ||||
30-10-2024 | 18:22 | 07:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 7 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H14. | ||||
29-10-2024 | 18:21 | 07:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 5 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L21. | ||||
28-10-2024 | 18:36 | 07:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 2 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L21. | ||||
27-10-2024 | 18:36 | 06:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 2 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H2. | ||||
26-10-2024 | 17:38 | 05:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 4 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L26. | ||||
25-10-2024 | 17:14 | 06:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 3 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L25. | ||||
24-10-2024 | 17:16 | 06:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 8 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L13. | ||||
23-10-2024 | 17:32 | 07:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 6 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H44. | ||||
22-10-2024 | 17:19 | 07:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 7 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L30. |