Vlucht CI9091

Vlucht CI9091 uitgevoerd door China Airlines is geland
Vlucht CI9091 heeft 5 minuten vertraging.
CI9091 is een codeshared vlucht met DL1528 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van New York (John F. Kennedy International Airport) naar Miami (Miami International Airport) is 2 uur en 5 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van New York naar Miami is hemelsbreed 1757 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door China Airlines. De terminal waar vlucht CI9091 van vertrekt is 4. De gate is B49. Naast vlucht CI9091 vliegen er nog meer vluchten van New York naar Miami. Dit zijn onder andere vlucht 1I175, 1I305, 2D9012, 5Y555, 5Y8095, 5Y8679, 5Y8838 en 5Y9101.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 523 kilogram per persoon. Dit is 5.81 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht CI9091
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
19-02-2025 | 07:00 | 10:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B49 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H11. | ||||
18-02-2025 | 07:02 | 10:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B36 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H7. | ||||
17-02-2025 | 08:49 | 12:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 44 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B55 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H9. | ||||
16-02-2025 | 07:07 | 10:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B26 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H5. | ||||
15-02-2025 | 07:55 | 11:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B41 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H7. | ||||
14-02-2025 | 07:06 | 10:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B20 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H3. | ||||
13-02-2025 | 06:59 | 10:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B46 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H10. | ||||
12-02-2025 | 08:03 | 12:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B37 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H11. | ||||
11-02-2025 | 06:58 | 09:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B25 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H9. | ||||
10-02-2025 | 07:16 | 10:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B20 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H5. | ||||
09-02-2025 | 07:00 | 10:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 33 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B29 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H5. | ||||
08-02-2025 | 07:00 | 10:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B20 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H5. | ||||
07-02-2025 | 06:57 | 09:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B20 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H11. | ||||
06-02-2025 | 06:54 | 11:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 44 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B20 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H11. | ||||
05-02-2025 | 06:53 | 09:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B20 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H7. | ||||
04-02-2025 | 06:53 | 09:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B25 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H5. | ||||
03-02-2025 | 06:52 | 10:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B43 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H3. | ||||
02-02-2025 | 06:58 | 10:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B20 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H7. | ||||
01-02-2025 | 06:58 | 10:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B25 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H5. | ||||
31-01-2025 | 06:58 | 09:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A11 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H7. | ||||
30-01-2025 | 06:54 | 09:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B36 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H5. | ||||
29-01-2025 | 06:58 | 09:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B39 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H5. | ||||
28-01-2025 | 06:53 | 09:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B46 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H10. | ||||
27-01-2025 | 06:58 | 10:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A11 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H7. | ||||
26-01-2025 | 06:59 | 10:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B27 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H9. | ||||
25-01-2025 | 07:00 | 10:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B53 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H7. | ||||
24-01-2025 | 06:59 | 10:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B29 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H5. | ||||
23-01-2025 | 06:57 | 10:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B47 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H11. | ||||
22-01-2025 | 06:56 | 10:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B43 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H4. | ||||
21-01-2025 | 06:59 | 11:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B43 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H9. |