Vlucht GF6604

Vlucht GF6604 uitgevoerd door Gulf Air is geland
Vertrokken van New York
Verenigde Staten - John F. Kennedy International Airport
Vertrokken: 02:09 23:45
Vlucht GF6604 heeft 2 uur en 9 minuten vertraging.
GF6604 is een codeshared vlucht met AA104 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van New York (John F. Kennedy International Airport) naar Londen (London Heathrow Airport) is 7 uur en 35 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van New York naar Londen is hemelsbreed 5540 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Gulf Air. De terminal waar vlucht GF6604 van vertrekt is 8. De gate is 14. Naast vlucht GF6604 vliegen er nog meer vluchten van New York naar Londen. Dit zijn onder andere vlucht AA100, AA104, AA106, AA134, AA136, AA142, AA156 en AA174.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 1649 kilogram per persoon. Dit is 18.32 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht GF6604
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-02-2025 | 02:09 | 13:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 8 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 16. | ||||
20-02-2025 | 23:42 | 12:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 8 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 2 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 32. | ||||
19-02-2025 | 23:43 | 11:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 8 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 46 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 40. | ||||
18-02-2025 | 23:31 | 11:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 8 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 12 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 1. | ||||
17-02-2025 | 23:36 | 11:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 8 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 46 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 40. | ||||
16-02-2025 | 23:38 | 11:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 8 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 3 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 27. | ||||
15-02-2025 | 23:44 | 12:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 8 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 3 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 30. | ||||
15-02-2025 | 02:04 | 14:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 8 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 31 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 7. | ||||
13-02-2025 | 23:41 | 11:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 8 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 31 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 26. | ||||
12-02-2025 | 23:38 | 11:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 8 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 16 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 32. | ||||
11-02-2025 | 22:22 | 10:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 8 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 19. | ||||
10-02-2025 | 22:35 | 10:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 8 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 31 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 34. | ||||
09-02-2025 | 22:19 | 10:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 8 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 46 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 1. | ||||
08-02-2025 | 22:29 | 10:25 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
07-02-2025 | 22:21 | 10:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 8 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 2 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 30. | ||||
06-02-2025 | 22:21 | 10:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 8 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 34 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 18. | ||||
05-02-2025 | 22:19 | 10:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 8 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 34 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 3. | ||||
04-02-2025 | 22:20 | 09:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 8 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 6 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 19. | ||||
03-02-2025 | 22:26 | 10:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 8 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 46 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 32. | ||||
02-02-2025 | 22:21 | 10:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 8 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 3 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 23. | ||||
25-01-2025 | 22:17 | 10:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 8 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 46 op New York is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-01-2025 | 22:13 | 09:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 8 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 18. | ||||
23-01-2025 | 22:15 | 09:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 8 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 46 op New York is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-01-2025 | 22:14 | 09:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 8 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op New York is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-01-2025 | 22:24 | 09:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 8 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 27. | ||||
20-01-2025 | 22:22 | 10:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 8 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 46 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 40. | ||||
19-01-2025 | 22:39 | 11:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 8 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 46 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 26. | ||||
18-01-2025 | 22:17 | 10:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 8 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 46 op New York is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-01-2025 | 22:20 | 10:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 8 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 2 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 32. | ||||
16-01-2025 | 22:26 | 10:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 8 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 46 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Londen was op gate 18. |