Vlucht KL6192
Vlucht KL6192 uitgevoerd door KLM Royal Dutch Airlines is gepland
KL6192 is een codeshared vlucht met DL44 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van New York (John F. Kennedy International Airport) naar Dublin (Dublin Airport) is 6 uur en 4 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van New York naar Dublin is hemelsbreed 5103 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door KLM. De terminal waar vlucht KL6192 van vertrekt is 4. De gate is B34. Naast vlucht KL6192 vliegen er nog meer vluchten van New York naar Dublin. Dit zijn onder andere vlucht 6I5185, AA132, AA8330, AA8332, AF3562, AF3657, AY4144 en B66804.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 1519 kilogram per persoon. Dit is 16.88 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht KL6192
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 21:04 | 08:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B27 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate TBA. | ||||
19-11-2024 | 21:08 | 08:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B38 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate TBA. | ||||
18-11-2024 | 21:00 | 08:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B28 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate TBA. | ||||
17-11-2024 | 21:04 | 08:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B33 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate TBA. | ||||
16-11-2024 | 23:17 | 10:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 46 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B39 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate TBA. | ||||
15-11-2024 | 21:08 | 08:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B29 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate TBA. | ||||
14-11-2024 | 21:05 | 09:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B33 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate TBA. | ||||
13-11-2024 | 21:03 | 08:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B30 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate TBA. | ||||
12-11-2024 | 21:09 | 08:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B26 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate TBA. | ||||
11-11-2024 | 21:11 | 08:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B26 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 410. | ||||
10-11-2024 | 21:04 | 08:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B30 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate TBA. | ||||
09-11-2024 | 21:04 | 08:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B32 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate TBA. | ||||
08-11-2024 | 21:16 | 08:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B31 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate TBA. | ||||
07-11-2024 | 21:24 | 08:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B38 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate TBA. | ||||
06-11-2024 | 21:09 | 08:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B31 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate TBA. | ||||
05-11-2024 | 21:07 | 08:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B32 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 410. | ||||
04-11-2024 | 21:08 | 08:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B28 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate TBA. | ||||
03-11-2024 | 21:13 | 08:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B25 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate TBA. | ||||
02-11-2024 | 21:54 | 08:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B35 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate TBA. | ||||
01-11-2024 | 22:03 | 08:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B35 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate TBA. | ||||
31-10-2024 | 22:13 | 08:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B28 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate TBA. | ||||
30-10-2024 | 22:17 | 08:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B37 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate TBA. | ||||
29-10-2024 | 22:11 | 08:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B27 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate TBA. | ||||
28-10-2024 | 21:58 | 08:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B32 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate TBA. | ||||
27-10-2024 | 21:59 | 08:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B20 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate TBA. | ||||
26-10-2024 | 22:06 | 08:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B36 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 422. | ||||
25-10-2024 | 21:21 | 08:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B36 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate TBA. | ||||
24-10-2024 | 21:27 | 08:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B27 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate TBA. | ||||
23-10-2024 | 22:40 | 10:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 48 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B37 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate TBA. | ||||
22-10-2024 | 21:25 | 08:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B37 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate TBA. |