Vlucht QK8619

Vlucht QK8619 uitgevoerd door Jazz Aviation is gepland

Vertrekt van Washington, DC
Verenigde Staten - Washington Dulles International Airport

Vertrekt: 16:00

Aankomst op Toronto
Canada - Toronto Pearson International Airport

Aankomst: 17:30


De geschatte vluchtduur van Washington, DC (Washington Dulles International Airport) naar Toronto (Toronto Pearson International Airport) is 39 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Washington, DC naar Toronto is hemelsbreed 556 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Jazz Aviation. Naast vlucht QK8619 vliegen er nog meer vluchten van Washington, DC naar Toronto. Dit zijn onder andere vlucht 1I122, 1I219, 1I237, 1I245, 1I564, AC1077, AC3857 en AC3931.

Voorgaande vluchten van vlucht QK8619

DatumVertrekAankomstStatus
17-05-202416:2117:41geland...
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F99.
16-05-202416:0017:27geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F86.
15-05-202416:0917:38geland...
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F99.
14-05-202415:5417:20geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F99.
13-05-202417:1418:46geland...
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 16 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F99.
12-05-202416:0017:27geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F86.
11-05-202416:0917:32geland...
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F99.
10-05-202416:0617:27geland...
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F99.
09-05-202416:1217:38geland...
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F99.
08-05-202418:4920:16geland...
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 46 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 14 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F86.
07-05-202416:5018:41geland...
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F99.
06-05-202416:0617:29geland...
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F87.
05-05-202415:5617:21geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F99.
04-05-202415:5517:24geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F99.
03-05-202416:2117:45geland...
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F55.
02-05-202415:5517:20geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F99.
01-05-202416:2417:47geland...
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F87.
29-03-202414:2815:48geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F84.
28-03-202414:3716:07geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F99.
27-03-202414:3315:50geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F99.
26-03-202414:3915:52geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F86.
25-03-202415:1816:35geland...
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F86.
24-03-202414:4316:20geland...
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F84.
23-03-202414:3315:44geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F87.
22-03-202414:3816:16geland...
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F86.
21-03-202414:3516:02geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F84.
20-03-202414:5216:16geland...
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F86.
19-03-202414:4616:22geland...
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F84.
18-03-202414:4016:04geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F99.
17-03-202414:4616:09geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F87.
Vlucht QK8619 had op 08-05-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 2 uur en 46 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 30 vluchten is 26 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van QK8619 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.