Vlucht AS4144
Vlucht AS4144 uitgevoerd door Alaska Airlines is geland
Vertrokken van Washington, DC
Verenigde Staten - Washington Dulles International Airport
Vertrokken: 06:11 06:16
Geland op Dallas-Fort Worth
Verenigde Staten - Dallas/Fort Worth International Airport
Aankomst: 08:38 09:01
AS4144 is een codeshared vlucht met AA2617 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Washington, DC (Washington Dulles International Airport) naar Dallas-Fort Worth (Dallas/Fort Worth International Airport) is 2 uur en 14 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Washington, DC naar Dallas-Fort Worth is hemelsbreed 1883 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Alaska Airlines. Naast vlucht AS4144 vliegen er nog meer vluchten van Washington, DC naar Dallas-Fort Worth. Dit zijn onder andere vlucht 1I314, 1I332, 1I508, 1I681, 1I820, AA1078, AA1390 en AA1734.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 560 kilogram per persoon. Dit is 6.23 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AS4144
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 06:11 | 08:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B71 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate A16. | ||||
20-11-2024 | 06:06 | 08:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B71 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate C26. | ||||
19-11-2024 | 06:08 | 08:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B71 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate C12. | ||||
17-11-2024 | 06:12 | 08:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B71 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate C12. | ||||
16-11-2024 | 06:09 | 08:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B71 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate A37. | ||||
15-11-2024 | 06:16 | 09:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B71 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate A33. | ||||
14-11-2024 | 06:14 | 09:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B71 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate C4. | ||||
13-11-2024 | 06:09 | 08:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B71 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate A23. | ||||
12-11-2024 | 06:29 | 09:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B71 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate C12. | ||||
11-11-2024 | 06:09 | 08:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B71 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate A10. | ||||
10-11-2024 | 06:16 | 08:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B71 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate C24. | ||||
09-11-2024 | 08:21 | 10:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 38 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B71 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate A18. | ||||
08-11-2024 | 06:13 | 08:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B73 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate A28. | ||||
07-11-2024 | 06:13 | 08:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B71 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate A23. | ||||
06-11-2024 | 06:14 | 08:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B71 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate D40. | ||||
05-11-2024 | 06:16 | 09:00 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
04-11-2024 | 06:25 | 08:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B71 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate C14. | ||||
03-11-2024 | 06:32 | 08:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B71 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate A23. | ||||
02-11-2024 | 06:28 | 09:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B71 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate D17. | ||||
01-11-2024 | 06:32 | 08:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B71 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate C39. | ||||
30-10-2024 | 06:28 | 08:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B71 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate C14. | ||||
29-10-2024 | 06:29 | 08:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B71 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate C2. | ||||
28-10-2024 | 06:28 | 08:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B71 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate D4. | ||||
27-10-2024 | 06:28 | 08:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B71 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate A8. | ||||
26-10-2024 | 06:30 | 08:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B71 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate C7. | ||||
25-10-2024 | 06:32 | 08:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B71 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate C8. | ||||
24-10-2024 | 06:31 | 08:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B71 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate B11. | ||||
23-10-2024 | 06:32 | 08:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B71 op Washington, DC is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate D17. |