Vlucht LH7771
Vlucht LH7771 uitgevoerd door Lufthansa is geland
Vertrokken van Green Bay
Verenigde Staten - Austin Straubel International Airport
Vertrokken: 13:11 10:45
Vlucht LH7771 heeft 2 uur en 43 minuten vertraging.
LH7771 is een codeshared vlucht met OO5213 uitgevoerd door SkyWest Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Green Bay (Austin Straubel International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 49 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Green Bay naar Chicago is hemelsbreed 280 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Lufthansa. Naast vlucht LH7771 vliegen er nog meer vluchten van Green Bay naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I412, 1I822, AA1265, AA1788, AA2043, AA2055, AA2160 en AA331.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 83 kilogram per persoon. Dit is 0.92 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht LH7771
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 13:11 | 14:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 43 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F28. | ||||
20-11-2024 | 10:41 | 11:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F5. | ||||
19-11-2024 | 10:51 | 11:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F3. | ||||
18-11-2024 | 10:41 | 11:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E12. | ||||
17-11-2024 | 10:32 | 11:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F24. | ||||
16-11-2024 | 10:32 | 11:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F5. | ||||
15-11-2024 | 10:55 | 12:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E12. | ||||
14-11-2024 | 10:43 | 11:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F5. | ||||
13-11-2024 | 10:33 | 11:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F6. | ||||
12-11-2024 | 10:37 | 11:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F22. | ||||
11-11-2024 | 10:43 | 12:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E12. | ||||
10-11-2024 | 10:41 | 12:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E1. | ||||
09-11-2024 | 10:36 | 11:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F26. | ||||
08-11-2024 | 10:38 | 12:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F22. | ||||
07-11-2024 | 10:52 | 11:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F25. | ||||
06-11-2024 | 10:44 | 11:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E5. | ||||
05-11-2024 | 12:26 | 13:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 24 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E12. | ||||
04-11-2024 | 10:45 | 12:05 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
03-11-2024 | 11:30 | 12:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E1. | ||||
02-11-2024 | 10:44 | 11:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F5. | ||||
01-11-2024 | 10:37 | 11:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B24. | ||||
31-10-2024 | 10:38 | 12:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F22. | ||||
30-10-2024 | 10:35 | 11:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A3 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F22. | ||||
29-10-2024 | 10:40 | 12:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A3 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F7. | ||||
28-10-2024 | 10:43 | 11:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A3 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F11. | ||||
27-10-2024 | 10:41 | 11:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F22. | ||||
26-10-2024 | 14:26 | 15:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F7. | ||||
25-10-2024 | 13:10 | 14:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F20. | ||||
24-10-2024 | 13:18 | 14:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F15. | ||||
23-10-2024 | 13:10 | 14:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F27. |