Vlucht EK6075
Vlucht EK6075 uitgevoerd door Emirates is geannuleerd
Vertrekt van Green Bay
Verenigde Staten - Austin Straubel International Airport
Vertrekt: 17:09 15:56
Vlucht EK6075 heeft 1 uur en 13 minuten vertraging.
EK6075 is een codeshared vlucht met OO4808 uitgevoerd door SkyWest Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Green Bay (Austin Straubel International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 49 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Green Bay naar Chicago is hemelsbreed 280 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Emirates. Naast vlucht EK6075 vliegen er nog meer vluchten van Green Bay naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I412, 1I822, AA1265, AA1788, AA2043, AA2055, AA2160 en AA331.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 83 kilogram per persoon. Dit is 0.92 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht EK6075
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 15:56 | 17:10 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
20-11-2024 | 15:53 | 17:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F22. | ||||
19-11-2024 | 15:46 | 17:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A3 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F22. | ||||
18-11-2024 | 15:57 | 17:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F3. | ||||
17-11-2024 | 15:49 | 17:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F5. | ||||
16-11-2024 | 15:46 | 16:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B23. | ||||
15-11-2024 | 15:53 | 17:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F3. | ||||
14-11-2024 | 16:25 | 17:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F26. | ||||
13-11-2024 | 15:58 | 17:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F3. | ||||
12-11-2024 | 15:52 | 17:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F3. | ||||
11-11-2024 | 15:50 | 17:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F28. | ||||
10-11-2024 | 16:00 | 17:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F17. | ||||
09-11-2024 | 15:47 | 17:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F22. | ||||
08-11-2024 | 15:49 | 17:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F27. | ||||
07-11-2024 | 16:29 | 17:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F3. | ||||
06-11-2024 | 16:10 | 17:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F22. | ||||
05-11-2024 | 15:50 | 17:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F5. | ||||
04-11-2024 | 15:56 | 17:10 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
03-11-2024 | 16:11 | 17:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 38 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F24. | ||||
02-11-2024 | 17:19 | 18:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F11. | ||||
01-11-2024 | 17:24 | 18:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F3. | ||||
31-10-2024 | 17:15 | 18:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F19. | ||||
30-10-2024 | 17:20 | 18:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F11. | ||||
29-10-2024 | 17:07 | 18:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F15. | ||||
28-10-2024 | 17:20 | 18:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F22. | ||||
27-10-2024 | 17:17 | 18:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F15. | ||||
26-10-2024 | 17:18 | 18:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F22. | ||||
25-10-2024 | 17:15 | 18:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E12. | ||||
24-10-2024 | 17:19 | 19:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 43 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F14. | ||||
23-10-2024 | 17:13 | 18:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Green Bay is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F25. |