Vlucht FB1603

Vlucht FB1603 uitgevoerd door Bulgaria Air is geland

Vertrokken van Rome
Italië - Leonardo da Vinci-Fiumicino Airport

Vertrokken: 14:14 13:15

Geland op Torino
Italië - Turin Airport

Aankomst: 15:23 14:30


FB1603 is een codeshared vlucht met AZ1417 uitgevoerd door ITA Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Rome (Leonardo da Vinci-Fiumicino Airport) naar Torino (Turin Airport) is 37 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Rome naar Torino is hemelsbreed 530 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Bulgaria Air. De terminal waar vlucht FB1603 van vertrekt is 1. Op Turin Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht FB1603. Naast vlucht FB1603 vliegen er nog meer vluchten van Rome naar Torino. Dit zijn onder andere vlucht AF9789, AF9824, AF9825, AF9827, AM8271, AM8273, AR7195 en AR7234.

Voorgaande vluchten van vlucht FB1603

DatumVertrekAankomstStatus
02-05-202414:1415:23geland...
De vlucht had op op deze dag 53 minuten vertraging.
01-05-202413:2414:37geland...
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging.
30-04-202413:2314:31geland...
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging.
29-04-202413:4314:52geland...
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging.
28-04-202413:3814:40geland...
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging.
27-04-202413:2014:39geland...
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging.
26-04-202413:4514:49geland...
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging.
25-04-202413:1114:23geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
24-04-202413:3914:51geland...
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging.
23-04-202413:3614:43geland...
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging.
22-04-202414:0515:23geland...
De vlucht had op op deze dag 53 minuten vertraging.
21-04-202413:2714:46geland...
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging.
20-04-202413:1714:41geland...
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging.
19-04-202413:3614:49geland...
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging.
18-04-202413:1414:27geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
17-04-202413:3914:47geland...
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging.
16-04-202413:4214:48geland...
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging.
15-04-202413:1214:21geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
14-04-202413:0514:17geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
13-04-202413:2014:36geland...
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging.
12-04-202413:2014:25geland...
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging.
11-04-202413:2814:41geland...
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging.
10-04-202413:1514:23geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
09-04-202413:1514:26geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
08-04-202413:1714:24geland...
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging.
07-04-202413:2814:40geland...
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging.
06-04-202413:1514:32geland...
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging.
05-04-202414:1915:41geland...
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 11 minuten vertraging.
04-04-202413:3314:44geland...
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging.
03-04-202413:2414:44geland...
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging.
Vlucht FB1603 had op 05-04-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 1 uur en 11 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 30 vluchten is 17 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op donderdag, woensdag, dinsdag, maandag, zondag, zaterdag en vrijdag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van FB1603 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.