Vlucht BT5595 uitgevoerd door airBaltic is geland
BT5595 is een codeshared vlucht met AZ1435 uitgevoerd door ITA Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Rome (Leonardo da Vinci-Fiumicino Airport) naar Torino (Turin Airport) is 37 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Rome naar Torino is hemelsbreed 530 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door AirBaltic. De terminal waar vlucht BT5595 van vertrekt is 1. Op Turin Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht BT5595. Naast vlucht BT5595 vliegen er nog meer vluchten van Rome naar Torino. Dit zijn onder andere vlucht AF9789, AF9824, AF9825, AF9827, AM8271, AM8273, AR7195 en AR7234.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 158 kilogram per persoon. Dit is 1.75 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht BT5595
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
02-05-2024 | 17:17 | 18:27 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
01-05-2024 | 17:42 | 18:52 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. | ||||
29-04-2024 | 17:35 | 18:45 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. | ||||
28-04-2024 | 17:37 | 18:48 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. | ||||
26-04-2024 | 17:20 | 18:29 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
25-04-2024 | 17:25 | 18:41 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. | ||||
24-04-2024 | 18:03 | 19:18 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 43 minuten vertraging. | ||||
22-04-2024 | 17:28 | 18:43 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. | ||||
21-04-2024 | 17:24 | 18:34 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. | ||||
19-04-2024 | 17:46 | 18:56 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. | ||||
18-04-2024 | 17:20 | 18:36 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. | ||||
17-04-2024 | 17:10 | 18:28 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
15-04-2024 | 17:20 | 18:38 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. | ||||
12-04-2024 | 17:32 | 18:42 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. | ||||
11-04-2024 | 17:20 | 18:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
10-04-2024 | 17:17 | 18:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
08-04-2024 | 17:20 | 18:34 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
07-04-2024 | 17:15 | 18:36 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. | ||||
05-04-2024 | 17:50 | 19:07 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. | ||||
04-04-2024 | 17:40 | 18:54 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. | ||||
03-04-2024 | 17:26 | 18:45 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. | ||||
01-04-2024 | 17:20 | 18:27 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
31-03-2024 | 17:24 | 18:34 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. | ||||
29-03-2024 | 18:04 | 19:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. | ||||
28-03-2024 | 17:32 | 18:46 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. | ||||
27-03-2024 | 17:50 | 19:04 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. | ||||
25-03-2024 | 17:28 | 18:50 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. | ||||
24-03-2024 | 17:38 | 18:55 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. | ||||
22-03-2024 | 17:23 | 18:31 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
21-03-2024 | 17:35 | 19:02 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. |