Vlucht AZ610
Vlucht AZ610 uitgevoerd door ITA Airways is geland
Vlucht AZ610 heeft 22 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Rome (Leonardo da Vinci-Fiumicino Airport) naar New York (John F. Kennedy International Airport) is 8 uur en 10 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Rome naar New York is hemelsbreed 6866 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door ITA Airways. De terminal waar vlucht AZ610 van vertrekt is 1. De gate is E24. De terminal waar vlucht AZ610 aankomt uit New York is 1. Naast vlucht AZ610 vliegen er nog meer vluchten van Rome naar New York. Dit zijn onder andere vlucht AA145, AA235, AA245, AA333, AA9600, AA9602, AA9603 en AA9818.
Vliegschaamte?
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 2044 kilogram per persoon. Dit is 22.71 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht AZ610
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 15:11 | 19:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E24 op Rome is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-11-2024 | 16:12 | 20:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
19-11-2024 | 15:06 | 18:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E14 op Rome is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-11-2024 | 15:00 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E14 op Rome is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 14:50 | 18:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E24 op Rome is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 14:50 | 17:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E14 op Rome is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 15:09 | 18:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E19 op Rome is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 15:04 | 18:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
13-11-2024 | 15:01 | 17:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E15 op Rome is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-11-2024 | 15:12 | 18:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E21 op Rome is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-11-2024 | 14:54 | 18:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E19 op Rome is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-11-2024 | 15:10 | 18:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E21 op Rome is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-11-2024 | 14:55 | 18:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
08-11-2024 | 14:53 | 18:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E11 op Rome is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-11-2024 | 15:10 | 18:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E15 op Rome is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-11-2024 | 15:11 | 18:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E23 op Rome is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-11-2024 | 15:09 | 18:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E15 op Rome is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-11-2024 | 15:13 | 18:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E15 op Rome is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 15:01 | 18:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E21 op Rome is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-11-2024 | 14:43 | 18:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E11 op Rome is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-11-2024 | 14:59 | 19:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
31-10-2024 | 14:50 | 19:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
30-10-2024 | 15:05 | 19:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E21 op Rome is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-10-2024 | 15:10 | 21:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E21 op Rome is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-10-2024 | 14:49 | 19:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
27-10-2024 | 15:21 | 20:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E23 op Rome is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-10-2024 | 16:07 | 19:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 59 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E19 op Rome is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-10-2024 | 15:28 | 18:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
24-10-2024 | 15:22 | 18:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E15 op Rome is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-10-2024 | 15:21 | 19:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E14 op Rome is gebruikt om vanaf te vertrekken. |