Vlucht AC3730 uitgevoerd door Air Canada is onderweg
Vertrokken van Newark
Verenigde Staten - Newark Liberty International Airport
Vertrokken: 16:57 17:00
De vlucht heeft inmiddels 36% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 5 uur en 15 minuten arriveert op de luchthaven in München. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht AC3730 heeft 2 minuten vertraging
AC3730 is een codeshared vlucht met UA30 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Newark (Newark Liberty International Airport) naar München (München Airport) is 8 uur en 44 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Newark naar München is hemelsbreed 6503 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Canada. De terminal waar vlucht AC3730 van vertrekt is C. De gate is 128. De terminal waar vlucht AC3730 aankomt uit München is 2. De gate is H14. Naast vlucht AC3730 vliegen er nog meer vluchten van Newark naar München. Dit zijn onder andere vlucht AC5952, AC5988, AC9448, LH413, LH7608, LH9241, UA102 en UA30.
Vliegschaamte?
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 1935 kilogram per persoon. Dit is 21.5 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht AC3730
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
02-05-2024 | 16:54 | 07:31 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 125 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H14. | ||||
01-05-2024 | 16:53 | 07:13 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 102 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H14. | ||||
30-04-2024 | 18:04 | 08:40 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 30 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 74 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H14. | ||||
29-04-2024 | 17:17 | 07:13 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 110 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H14. | ||||
28-04-2024 | 17:11 | 07:25 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 136 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H14. | ||||
27-04-2024 | 17:34 | 07:35 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 75 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H2. | ||||
26-04-2024 | 16:50 | 06:34 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 75 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H14. | ||||
25-04-2024 | 16:59 | 06:59 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 74 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H14. | ||||
24-04-2024 | 16:58 | 06:47 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 110 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H14. | ||||
23-04-2024 | 16:59 | 06:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 98 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H14. | ||||
22-04-2024 | 16:50 | 06:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 98 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H14. | ||||
21-04-2024 | 17:00 | 07:10 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
08-01-2024 | 17:17 | 07:07 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 120 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H14. | ||||
07-01-2024 | 17:36 | 07:22 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 135 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H8. | ||||
06-01-2024 | 17:10 | 07:39 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 136 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H14. | ||||
05-01-2024 | 17:13 | 06:54 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 120 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H2. | ||||
04-01-2024 | 17:13 | 06:58 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 128 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H2. | ||||
03-01-2024 | 17:08 | 06:51 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 102 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H14. | ||||
02-01-2024 | 17:09 | 06:56 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 120 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H8. | ||||
01-01-2024 | 17:15 | 06:58 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 120 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H14. | ||||
31-12-2023 | 18:13 | 07:57 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 126 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H8. | ||||
30-12-2023 | 17:17 | 06:58 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 120 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H8. | ||||
29-12-2023 | 17:12 | 07:06 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 123 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H14. | ||||
28-12-2023 | 17:11 | 07:01 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 128 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H14. | ||||
27-12-2023 | 17:11 | 06:41 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 102 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H14. | ||||
26-12-2023 | 17:52 | 07:26 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 123 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H14. | ||||
25-12-2023 | 17:16 | 07:15 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 120 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H8. | ||||
24-12-2023 | 17:13 | 06:53 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 120 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H8. | ||||
23-12-2023 | 17:19 | 07:10 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 90 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H8. | ||||
22-12-2023 | 17:19 | 06:54 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 120 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H14. |