Vlucht TP8590

Vlucht TP8590 uitgevoerd door TAP Portugal is gepland
TP8590 is een codeshared vlucht met UA1296 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Newark (Newark Liberty International Airport) naar Miami (Miami International Airport) is 2 uur en 5 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Newark naar Miami is hemelsbreed 1750 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door TAP Air Portugal. De terminal waar vlucht TP8590 van vertrekt is C. De gate is 86. Naast vlucht TP8590 vliegen er nog meer vluchten van Newark naar Miami. Dit zijn onder andere vlucht 1I176, 1I240P, 1I248, 1I383, 1I427, 1I471, 1I541 en 1I582.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 521 kilogram per persoon. Dit is 5.79 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht TP8590
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
18-02-2025 | 19:09 | 22:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 20 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate G10. | ||||
17-02-2025 | 19:58 | 23:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 52 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 28 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H14. | ||||
16-02-2025 | 09:18 | 12:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 15 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H15. | ||||
14-02-2025 | 19:10 | 22:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 12 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H17. | ||||
13-02-2025 | 08:44 | 12:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 15 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H15. | ||||
12-02-2025 | 20:40 | 23:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 15 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H15. | ||||
11-02-2025 | 20:39 | 23:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 23 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H17. | ||||
10-02-2025 | 20:36 | 23:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 28 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H17. | ||||
08-02-2025 | 20:47 | 00:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 14 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate G12. | ||||
07-02-2025 | 20:35 | 23:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 113 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H15. | ||||
04-02-2025 | 20:35 | 23:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 133 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate G6. | ||||
03-02-2025 | 20:42 | 23:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 21 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate G14. | ||||
01-02-2025 | 20:39 | 23:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 14 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H15. | ||||
30-01-2025 | 20:50 | 23:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 15 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate J16. | ||||
27-01-2025 | 22:45 | 01:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 37 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. De aankomst op was op gate H15. | ||||
25-01-2025 | 20:39 | 23:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 18 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H15. | ||||
23-01-2025 | 21:49 | 00:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 59 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 20 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H8. | ||||
22-01-2025 | 20:52 | 00:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 25 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H17. | ||||
21-01-2025 | 20:40 | 23:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 24 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H12. | ||||
18-01-2025 | 20:39 | 23:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 135 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H14. | ||||
17-01-2025 | 20:58 | 23:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 134 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H10. | ||||
15-01-2025 | 20:39 | 23:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 132 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate G8. | ||||
14-01-2025 | 20:36 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 112 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate G14. | ||||
11-01-2025 | 20:42 | 23:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 12 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H15. | ||||
09-01-2025 | 21:32 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 134 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H17. | ||||
09-01-2025 | 21:32 | 00:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 134 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H17. | ||||
08-01-2025 | 20:43 | 23:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 26 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate G6. | ||||
06-01-2025 | 20:48 | 00:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 86 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate G10. | ||||
06-01-2025 | 20:48 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 86 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate G10. | ||||
03-01-2025 | 21:38 | 00:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 132 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate G8. |