Vlucht AC3169

Vlucht AC3169 uitgevoerd door Air Canada is geland
Vertrokken van Newark
Verenigde Staten - Newark Liberty International Airport
Vertrokken: 08:21 08:29
Vlucht AC3169 heeft 12 minuten vertraging.
AC3169 is een codeshared vlucht met UA1176 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Newark (Newark Liberty International Airport) naar Miami (Miami International Airport) is 2 uur en 5 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Newark naar Miami is hemelsbreed 1750 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Canada. De terminal waar vlucht AC3169 van vertrekt is A. De gate is 18. Naast vlucht AC3169 vliegen er nog meer vluchten van Newark naar Miami. Dit zijn onder andere vlucht 1I176, 1I240P, 1I248, 1I383, 1I427, 1I471, 1I541 en 1I582.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 521 kilogram per persoon. Dit is 5.79 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AC3169
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
19-02-2025 | 08:21 | 11:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 18 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H17. | ||||
18-02-2025 | 08:02 | 11:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 14 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H17. | ||||
17-02-2025 | 08:21 | 11:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 20 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H17. | ||||
16-02-2025 | 09:18 | 12:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 15 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H15. | ||||
15-02-2025 | 07:54 | 10:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 21 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H17. | ||||
14-02-2025 | 08:00 | 11:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 133 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H15. | ||||
13-02-2025 | 08:44 | 12:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 15 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H15. | ||||
12-02-2025 | 08:17 | 11:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 94 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H12. | ||||
11-02-2025 | 08:17 | 11:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 25 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H15. | ||||
10-02-2025 | 08:12 | 11:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 20 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H12. | ||||
09-02-2025 | 08:33 | 12:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 24 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H14. | ||||
08-02-2025 | 08:17 | 11:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 88 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H14. | ||||
07-02-2025 | 08:29 | 11:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 94 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H14. | ||||
06-02-2025 | 08:41 | 13:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 110 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H10. | ||||
05-02-2025 | 08:28 | 11:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 14 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H12. | ||||
04-02-2025 | 08:17 | 11:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 90 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H12. | ||||
03-02-2025 | 08:21 | 11:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 12 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H12. | ||||
02-02-2025 | 08:20 | 11:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 18 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H17. | ||||
01-02-2025 | 08:17 | 11:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 71 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H15. | ||||
31-01-2025 | 08:17 | 11:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 120 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H15. | ||||
30-01-2025 | 08:16 | 11:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 80 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H12. | ||||
29-01-2025 | 08:16 | 11:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 72 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H15. | ||||
28-01-2025 | 08:46 | 11:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 26 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H17. | ||||
27-01-2025 | 08:26 | 11:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 80 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate G10. | ||||
26-01-2025 | 08:21 | 11:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 133 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H15. | ||||
25-01-2025 | 08:15 | 11:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 133 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H12. | ||||
24-01-2025 | 08:17 | 12:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 33 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 24 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H15. | ||||
23-01-2025 | 08:15 | 11:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 24 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H17. | ||||
22-01-2025 | 08:20 | 12:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 134 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H12. | ||||
21-01-2025 | 08:33 | 12:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 20 op Newark is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H17. |