Vlucht FR1986
Vlucht FR1986 uitgevoerd door Ryanair is gepland
De geschatte vluchtduur van Dublin (Dublin Airport) naar Nantes (Nantes Atlantique Airport) is 55 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Dublin naar Nantes is hemelsbreed 771 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Ryanair. De terminal waar vlucht FR1986 van vertrekt is 1. De gate is 106. Naast vlucht FR1986 vliegen er nog meer vluchten van Dublin naar Nantes. Dit zijn onder andere vlucht EI2536, EI2538, EI536, EI538, FR1027, FR1030, FR1752 en FR3072.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 229 kilogram per persoon. Dit is 2.55 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht FR1986
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 12:54 | 15:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 102 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nantes was op gate 102. | ||||
18-11-2024 | 14:26 | 17:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 102 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nantes was op gate 102. | ||||
17-11-2024 | 06:43 | 09:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 106 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nantes was op gate 106. | ||||
15-11-2024 | 12:50 | 15:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 112 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nantes was op gate 112. | ||||
11-11-2024 | 14:11 | 16:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 102 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nantes was op gate 102. | ||||
10-11-2024 | 06:40 | 09:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 112 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nantes was op gate 112. | ||||
08-11-2024 | 13:12 | 15:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 105 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nantes was op gate 105. | ||||
04-11-2024 | 14:14 | 17:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 113 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nantes was op gate 113. | ||||
03-11-2024 | 06:47 | 09:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 111 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nantes was op gate 111. | ||||
01-11-2024 | 12:40 | 15:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 104 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nantes was op gate 104. | ||||
28-10-2024 | 14:18 | 16:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 102 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nantes was op gate 102. | ||||
27-10-2024 | 06:45 | 09:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 214 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nantes was op gate 214. | ||||
26-10-2024 | 09:31 | 12:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 44 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 105 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nantes was op gate 105. | ||||
24-10-2024 | 19:17 | 21:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 106 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nantes was op gate 106. | ||||
23-10-2024 | 12:50 | 15:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 112 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nantes was op gate 112. | ||||
22-10-2024 | 07:05 | 09:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 109 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nantes was op gate 109. | ||||
21-10-2024 | 11:15 | 13:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 112 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nantes was op gate 112. | ||||
19-10-2024 | 05:41 | 08:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 219 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nantes was op gate 219. | ||||
17-10-2024 | 17:58 | 20:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 105 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nantes was op gate 105. | ||||
16-10-2024 | 12:46 | 15:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 113 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nantes was op gate 113. | ||||
15-10-2024 | 07:12 | 09:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 107 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nantes was op gate 107. | ||||
14-10-2024 | 10:46 | 13:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 110 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nantes was op gate 110. | ||||
12-10-2024 | 05:48 | 08:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 106 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nantes was op gate 106. | ||||
10-10-2024 | 17:42 | 20:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 105 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nantes was op gate 105. | ||||
09-10-2024 | 12:55 | 15:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 106 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nantes was op gate 106. | ||||
08-10-2024 | 07:02 | 09:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 108 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nantes was op gate 108. | ||||
07-10-2024 | 11:07 | 13:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 112 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nantes was op gate 112. | ||||
05-10-2024 | 05:42 | 08:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 219 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nantes was op gate 219. | ||||
03-10-2024 | 19:31 | 22:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 39 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 119 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nantes was op gate 119. | ||||
02-10-2024 | 12:09 | 14:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 118 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nantes was op gate 118. |