Vlucht LH2519
Vlucht LH2519 uitgevoerd door Lufthansa is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 87% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 18 minuten arriveert op de luchthaven in München. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht LH2519 heeft 1 minuut vertraging.
De geschatte vluchtduur van Dublin (Dublin Airport) naar München (München Airport) is 2 uur en 38 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Dublin naar München is hemelsbreed 1381 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Lufthansa. De terminal waar vlucht LH2519 van vertrekt is 1. De gate is 303. De terminal waar vlucht LH2519 aankomt uit München is 2. De gate is H20. Naast vlucht LH2519 vliegen er nog meer vluchten van Dublin naar München. Dit zijn onder andere vlucht 4Y2517, 4Y2519, AA716, AA8028, AA8112, AC5952, AC9098 en AC9614.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 411 kilogram per persoon. Dit is 4.57 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht LH2519
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 18:40 | 21:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 301 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L7. | ||||
19-11-2024 | 17:58 | 21:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 303 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H48. | ||||
18-11-2024 | 18:02 | 21:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 301 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H46. | ||||
17-11-2024 | 18:28 | 21:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 304 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L3. | ||||
16-11-2024 | 18:03 | 21:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 303 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L15. | ||||
15-11-2024 | 17:50 | 20:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 302 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L10. | ||||
14-11-2024 | 17:57 | 21:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 302 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L1. | ||||
13-11-2024 | 17:51 | 21:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 301 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H30. | ||||
12-11-2024 | 17:49 | 21:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 303 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H30. | ||||
11-11-2024 | 17:56 | 21:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 307A op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L6. | ||||
10-11-2024 | 17:55 | 21:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 302 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H26. | ||||
09-11-2024 | 18:04 | 21:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 302 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L3. | ||||
08-11-2024 | 17:56 | 21:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 303 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L6. | ||||
07-11-2024 | 17:45 | 20:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 301 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H18. | ||||
06-11-2024 | 18:11 | 21:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 303 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L22. | ||||
05-11-2024 | 17:56 | 21:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 304 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H2. | ||||
04-11-2024 | 18:04 | 21:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 301 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H16. | ||||
03-11-2024 | 18:19 | 21:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 302 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L25. | ||||
02-11-2024 | 17:47 | 20:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 303 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-11-2024 | 19:30 | 22:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 301 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L25. | ||||
31-10-2024 | 17:59 | 21:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 301 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L22. | ||||
30-10-2024 | 18:02 | 21:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 303 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L23. | ||||
29-10-2024 | 17:59 | 21:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 302 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H18. | ||||
28-10-2024 | 18:36 | 21:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 302 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L9. | ||||
27-10-2024 | 18:30 | 21:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 303 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L22. | ||||
26-10-2024 | 18:06 | 21:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 302 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L19. | ||||
25-10-2024 | 17:43 | 20:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 306 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H10. | ||||
24-10-2024 | 17:50 | 21:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 306 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H44. | ||||
22-10-2024 | 17:37 | 20:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 303 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H34. | ||||
21-10-2024 | 18:28 | 21:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 302 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L3. |