Vlucht BA8962
Vlucht BA8962 uitgevoerd door British Airways is geland
BA8962 is een codeshared vlucht met EA3394 uitgevoerd door . Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Dublin (Dublin Airport) naar Leeds (Leeds Bradford International Airport) is 51 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Dublin naar Leeds is hemelsbreed 307 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door British Airways. De terminal waar vlucht BA8962 van vertrekt is 2. De gate is 333. Op Leeds Bradford International Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht BA8962. Naast vlucht BA8962 vliegen er nog meer vluchten van Dublin naar Leeds. Dit zijn onder andere vlucht BA8870, BA8960, DX3394, EA3390, EA3392, EA3394, EI3390 en EI3392.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 91 kilogram per persoon. Dit is 1.02 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht BA8962
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 18:07 | 19:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-11-2024 | 18:25 | 19:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-11-2024 | 19:40 | 19:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 5 minuten vertraging. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-11-2024 | 18:30 | 19:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 18:25 | 19:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 18:08 | 19:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 334 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 18:10 | 19:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-11-2024 | 18:40 | 19:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-11-2024 | 18:24 | 19:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-11-2024 | 18:30 | 19:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-11-2024 | 18:35 | 19:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 18:07 | 19:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 334 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-11-2024 | 18:04 | 19:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-11-2024 | 18:36 | 19:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-11-2024 | 18:30 | 19:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 334 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-11-2024 | 18:30 | 19:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 18:12 | 19:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate 334 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-11-2024 | 18:10 | 19:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 334 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-10-2024 | 18:10 | 19:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-10-2024 | 18:27 | 19:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-10-2024 | 18:41 | 19:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-10-2024 | 18:30 | 19:50 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
27-10-2024 | 18:25 | 19:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-10-2024 | 18:08 | 19:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-10-2024 | 18:20 | 19:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate 334 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-10-2024 | 17:48 | 19:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-10-2024 | 18:20 | 19:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-10-2024 | 17:50 | 19:10 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
18-10-2024 | 18:00 | 19:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-10-2024 | 18:00 | 19:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. Gate 332 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. |