Vlucht QR9659
Vlucht QR9659 uitgevoerd door Qatar Airways is geland
Vlucht QR9659 heeft 26 minuten vertraging.
QR9659 is een codeshared vlucht met EA3286 uitgevoerd door . Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Dublin (Dublin Airport) naar Bristol (Bristol Airport) is 53 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Dublin naar Bristol is hemelsbreed 330 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. De terminal waar vlucht QR9659 van vertrekt is 2. De gate is 333. Op Bristol Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht QR9659. Naast vlucht QR9659 vliegen er nog meer vluchten van Dublin naar Bristol. Dit zijn onder andere vlucht BA8936, BA8938, BA8940, BA8942, EA3280, EA3282, EA3284 en EA3286.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 98 kilogram per persoon. Dit is 1.09 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QR9659
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 17:21 | 18:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-11-2024 | 18:00 | 18:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 17:10 | 18:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 17:20 | 18:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. Gate 332 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 17:15 | 18:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-11-2024 | 17:20 | 18:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-11-2024 | 17:33 | 18:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. Gate 332 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 17:20 | 18:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 332 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-11-2024 | 17:32 | 18:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-11-2024 | 18:38 | 18:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 18 minuten vertraging. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 17:20 | 18:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-11-2024 | 17:20 | 18:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 332 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-10-2024 | 17:11 | 18:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-10-2024 | 17:20 | 18:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 18:08 | 18:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 48 minuten vertraging. Gate 334 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-10-2024 | 17:35 | 18:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 332 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-10-2024 | 17:15 | 18:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate 332 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-10-2024 | 17:05 | 18:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. Gate 334 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-10-2024 | 17:05 | 18:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 332 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-10-2024 | 17:23 | 18:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. Gate 332 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-10-2024 | 17:05 | 18:25 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
18-10-2024 | 17:27 | 18:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. Gate 332 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-10-2024 | 17:05 | 18:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-10-2024 | 17:12 | 18:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. Gate 334 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-10-2024 | 17:05 | 18:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate 332 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-10-2024 | 17:05 | 18:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate 332 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-10-2024 | 17:27 | 18:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. Gate 332 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-10-2024 | 17:31 | 18:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-10-2024 | 17:04 | 18:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-10-2024 | 17:05 | 18:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 334 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. |