Vlucht AA1582
Vlucht AA1582 uitgevoerd door American Airlines is geland
Vertrokken van New York
Verenigde Staten - John F. Kennedy International Airport
Vertrokken: 15:17 14:30
Geland op Dallas-Fort Worth
Verenigde Staten - Dallas/Fort Worth International Airport
Aankomst: 17:57 17:44
Vlucht AA1582 heeft 13 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van New York (John F. Kennedy International Airport) naar Dallas-Fort Worth (Dallas/Fort Worth International Airport) is 3 uur en 39 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van New York naar Dallas-Fort Worth is hemelsbreed 2234 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. De terminal waar vlucht AA1582 van vertrekt is 8. De gate is 38. Naast vlucht AA1582 vliegen er nog meer vluchten van New York naar Dallas-Fort Worth. Dit zijn onder andere vlucht 5Y7175, 5Y9554, AA1019, AA1388, AA1511, AA1607, AA1780 en AA1789.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 665 kilogram per persoon. Dit is 7.39 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA1582
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 15:17 | 17:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C21 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate 38. | ||||
20-11-2024 | 14:30 | 17:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate B16 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate 36. | ||||
19-11-2024 | 16:05 | 19:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C19 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate 31. | ||||
18-11-2024 | 14:28 | 17:33 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
17-11-2024 | 14:37 | 17:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate A39 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate 36. | ||||
16-11-2024 | 14:48 | 17:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C37 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate 32. | ||||
15-11-2024 | 14:27 | 16:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C4 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate 32. | ||||
14-11-2024 | 14:27 | 17:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate B9 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate 43. | ||||
13-11-2024 | 14:22 | 17:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C38 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate 42. | ||||
12-11-2024 | 14:28 | 17:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate B6 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate 33. | ||||
11-11-2024 | 14:28 | 17:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C17 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate 41. | ||||
10-11-2024 | 15:00 | 17:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate D21 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate 36. | ||||
09-11-2024 | 14:56 | 17:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate B9 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate 36. | ||||
08-11-2024 | 18:41 | 20:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate A37 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate 43. | ||||
07-11-2024 | 14:27 | 17:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C24 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate 32. | ||||
06-11-2024 | 14:26 | 16:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C10 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate 37. | ||||
05-11-2024 | 14:26 | 17:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate A19 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dallas-Fort Worth was op gate 35. |