Vlucht KE6416
Vlucht KE6416 uitgevoerd door Korean Air is gepland
Vlucht KE6416 heeft 1 uur vertraging.
KE6416 is een codeshared vlucht met WA1272 uitgevoerd door KLM Cityhopper. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Kopenhagen (Copenhagen Airport) naar Amsterdam (Amsterdam Airport Schiphol) is 45 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Kopenhagen naar Amsterdam is hemelsbreed 633 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Korean Air. De terminal waar vlucht KE6416 van vertrekt is 2. Naast vlucht KE6416 vliegen er nog meer vluchten van Kopenhagen naar Amsterdam. Dit zijn onder andere vlucht AC9901, AC9910, AC9912, AC9978, AM6216, AM6247, AM6260 en AM6377.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 189 kilogram per persoon. Dit is 2.09 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht KE6416
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 15:20 | 16:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 4 minuten vertraging. Gate A21 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B36. | ||||
19-11-2024 | 14:15 | 15:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate A17 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-11-2024 | 14:39 | 15:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. Gate A21 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 14:10 | 15:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate A21 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 14:05 | 15:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A12 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 14:37 | 15:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. Gate A4 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B23. | ||||
14-11-2024 | 14:28 | 15:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. | ||||
13-11-2024 | 14:23 | 15:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. Gate A21 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-11-2024 | 14:13 | 15:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate A18 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-11-2024 | 14:19 | 15:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. Gate A22 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-11-2024 | 14:15 | 15:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate A11 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate C6. | ||||
09-11-2024 | 14:12 | 15:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate A6 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 14:25 | 15:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. Gate A18 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-11-2024 | 14:10 | 15:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A18 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B27. | ||||
06-11-2024 | 14:31 | 15:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. Gate A17 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-11-2024 | 14:10 | 15:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A6 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-11-2024 | 14:25 | 15:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. Gate A21 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 14:12 | 15:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate A18 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B28. | ||||
01-11-2024 | 14:15 | 15:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate A18 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-10-2024 | 14:15 | 15:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate A11 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-10-2024 | 14:10 | 15:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A18 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-10-2024 | 14:15 | 15:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate A22 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-10-2024 | 15:19 | 16:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 7 minuten vertraging. Gate A22 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 14:08 | 15:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A18 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B31. | ||||
26-10-2024 | 19:09 | 20:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. Gate A21 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate D83. | ||||
25-10-2024 | 19:05 | 20:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A18 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-10-2024 | 19:25 | 20:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate A17 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate D68. | ||||
23-10-2024 | 19:44 | 21:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. Gate A4 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate D72. | ||||
22-10-2024 | 19:43 | 21:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. Gate A11 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate D63. | ||||
21-10-2024 | 19:02 | 20:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A8 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate C15. |