Vlucht CA1762 uitgevoerd door Air China is geland
Vlucht CA1762 heeft 8 minuten vertraging
De geschatte vluchtduur van Chongqing (Chongqing Jiangbei International Airport) naar Hangzhou (Hangzhou Xiaoshan International Airport) is 2 uur en 34 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chongqing naar Hangzhou is hemelsbreed 1329 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air China. De terminal waar vlucht CA1762 van vertrekt is T3. Naast vlucht CA1762 vliegen er nog meer vluchten van Chongqing naar Hangzhou. Dit zijn onder andere vlucht 3U2188, 3U2196, 3U2246, 3U2328, 3U2336, 3U2340, 3U2356 en 3U2378.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 395 kilogram per persoon. Dit is 4.39 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht CA1762
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
17-05-2024 | 17:55 | 20:33 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. | ||||
16-05-2024 | 17:51 | 20:22 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
15-05-2024 | 18:21 | 20:48 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. | ||||
14-05-2024 | 18:03 | 20:32 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. | ||||
13-05-2024 | 18:46 | 21:25 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur vertraging. | ||||
12-05-2024 | 18:49 | 21:19 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 54 minuten vertraging. | ||||
11-05-2024 | 18:33 | 21:19 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 54 minuten vertraging. | ||||
09-05-2024 | 18:06 | 20:34 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. | ||||
07-05-2024 | 19:45 | 22:13 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 48 minuten vertraging. | ||||
05-05-2024 | 18:58 | 21:29 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 4 minuten vertraging. | ||||
02-05-2024 | 18:00 | 20:27 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. | ||||
30-04-2024 | 19:07 | 21:35 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 10 minuten vertraging. | ||||
28-04-2024 | 18:34 | 21:05 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. | ||||
27-04-2024 | 18:48 | 21:20 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 55 minuten vertraging. | ||||
25-04-2024 | 19:20 | 21:43 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 18 minuten vertraging. | ||||
23-04-2024 | 19:29 | 22:00 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 35 minuten vertraging. | ||||
21-04-2024 | 18:17 | 20:51 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. | ||||
20-04-2024 | 18:50 | 21:17 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 52 minuten vertraging. | ||||
18-04-2024 | 19:48 | 22:20 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 55 minuten vertraging. | ||||
16-04-2024 | 23:11 | 01:36 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 uur en 11 minuten vertraging. | ||||
16-04-2024 | 23:11 | 20:25 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. | ||||
14-04-2024 | 19:29 | 21:56 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 31 minuten vertraging. | ||||
13-04-2024 | 20:19 | 22:43 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 18 minuten vertraging. | ||||
11-04-2024 | 18:41 | 21:06 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. | ||||
09-04-2024 | 18:01 | 20:33 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. | ||||
08-04-2024 | 17:55 | 20:14 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
07-04-2024 | 17:52 | 20:23 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
06-04-2024 | 17:59 | 20:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
04-04-2024 | 20:00 | 22:30 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 5 minuten vertraging. | ||||
31-03-2024 | 18:02 | 20:27 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. |