Vlucht LH8765
Vlucht LH8765 uitgevoerd door Lufthansa is gepland
LH8765 is een codeshared vlucht met OO4650 uitgevoerd door SkyWest Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Cedar Rapids (The Eastern Iowa Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 52 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Cedar Rapids naar Chicago is hemelsbreed 315 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Lufthansa. Naast vlucht LH8765 vliegen er nog meer vluchten van Cedar Rapids naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I905, AA1900, AA2750, AA3078, AA3091, AA3104, AA3218 en AA3222.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 94 kilogram per persoon. Dit is 1.04 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht LH8765
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
03-02-2025 | 17:22 | 18:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B7 op Cedar Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C8. | ||||
02-02-2025 | 17:26 | 18:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B7 op Cedar Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E11. | ||||
01-02-2025 | 17:25 | 18:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B7 op Cedar Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F17. | ||||
31-01-2025 | 17:28 | 18:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B7 op Cedar Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E11. | ||||
30-01-2025 | 17:22 | 18:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B7 op Cedar Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F7. | ||||
29-01-2025 | 17:22 | 18:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B7 op Cedar Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F9. | ||||
27-01-2025 | 17:22 | 19:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B7 op Cedar Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B18. | ||||
26-01-2025 | 17:22 | 18:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B7 op Cedar Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F10. | ||||
25-01-2025 | 18:09 | 19:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B7 op Cedar Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F3. | ||||
23-01-2025 | 17:22 | 18:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B7 op Cedar Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E16. | ||||
22-01-2025 | 17:25 | 19:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B7 op Cedar Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E4. | ||||
20-01-2025 | 17:33 | 19:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B7 op Cedar Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E10. | ||||
19-01-2025 | 17:22 | 18:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B7 op Cedar Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F1. | ||||
18-01-2025 | 17:27 | 19:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B7 op Cedar Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B24. | ||||
17-01-2025 | 17:28 | 18:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate F6. | ||||
16-01-2025 | 17:24 | 18:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B7 op Cedar Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F27. | ||||
15-01-2025 | 17:22 | 18:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B7 op Cedar Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F14. | ||||
13-01-2025 | 17:22 | 18:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B7 op Cedar Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E6. | ||||
12-01-2025 | 17:27 | 18:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B7 op Cedar Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E11. | ||||
11-01-2025 | 18:50 | 20:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 16 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B7 op Cedar Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F17. | ||||
10-01-2025 | 18:56 | 20:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 24 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B7 op Cedar Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F1. | ||||
09-01-2025 | 17:38 | 19:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B7 op Cedar Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E10. | ||||
08-01-2025 | 17:28 | 18:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B7 op Cedar Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E7. | ||||
06-01-2025 | 17:25 | 18:46 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
05-01-2025 | 20:07 | 21:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 42 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B7 op Cedar Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F23. | ||||
04-01-2025 | 17:23 | 18:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B7 op Cedar Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F25. | ||||
03-01-2025 | 17:30 | 18:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B7 op Cedar Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F6. | ||||
02-01-2025 | 17:43 | 19:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B7 op Cedar Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F9. | ||||
01-01-2025 | 18:06 | 19:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B7 op Cedar Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F15. | ||||
30-12-2024 | 17:15 | 18:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B7 op Cedar Rapids is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F15. |