Vlucht AS6445
Vlucht AS6445 uitgevoerd door Alaska Airlines is geland
Vertrokken van Charleston
Verenigde Staten - Charleston International Airport
Vertrokken: 14:41 13:28
Vlucht AS6445 heeft 1 uur en 49 minuten vertraging.
AS6445 is een codeshared vlucht met MQ3931 uitgevoerd door Envoy Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Charleston (Charleston International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 27 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Charleston naar Chicago is hemelsbreed 1224 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Alaska Airlines. Naast vlucht AS6445 vliegen er nog meer vluchten van Charleston naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I240, 1I631, AA1224, AA2212, AA2871, AA3008, AA3054 en AA3221.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 364 kilogram per persoon. Dit is 4.05 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AS6445
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 14:41 | 16:47 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
20-11-2024 | 15:05 | 16:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B9 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L21. | ||||
19-11-2024 | 15:02 | 16:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B9 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L22. | ||||
18-11-2024 | 13:25 | 14:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L4. | ||||
17-11-2024 | 13:18 | 14:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B9 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G4. | ||||
16-11-2024 | 15:04 | 16:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B9 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8. | ||||
15-11-2024 | 13:15 | 14:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B7 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G17. | ||||
14-11-2024 | 13:19 | 14:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B7 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6A. | ||||
13-11-2024 | 15:00 | 16:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B9 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H4. | ||||
12-11-2024 | 15:03 | 16:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B9 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H1A. | ||||
11-11-2024 | 13:22 | 14:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B9 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G6. | ||||
10-11-2024 | 13:23 | 14:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B5 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L4. | ||||
09-11-2024 | 15:03 | 16:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B5 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6B. | ||||
08-11-2024 | 15:00 | 16:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B9 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L3. | ||||
07-11-2024 | 13:20 | 14:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B9 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G10. | ||||
06-11-2024 | 15:05 | 16:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B7 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L20. | ||||
05-11-2024 | 16:24 | 17:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B7 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6B. | ||||
04-11-2024 | 15:02 | 16:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 49 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B5 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H3A. | ||||
03-11-2024 | 12:36 | 14:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B9 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L20. | ||||
02-11-2024 | 13:50 | 15:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B5 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8. | ||||
01-11-2024 | 12:56 | 14:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B5 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8. | ||||
30-10-2024 | 13:51 | 15:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B7 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8. | ||||
29-10-2024 | 13:56 | 15:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B7 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L10A. | ||||
28-10-2024 | 12:41 | 14:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B5 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L21. | ||||
27-10-2024 | 12:45 | 14:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L20. | ||||
26-10-2024 | 13:47 | 15:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B5 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L21. | ||||
25-10-2024 | 12:36 | 13:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B5 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L4. | ||||
24-10-2024 | 12:42 | 13:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B7 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L1A. | ||||
23-10-2024 | 13:58 | 15:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B9 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L10A. | ||||
22-10-2024 | 14:13 | 15:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L1A. |