Vlucht UA1289
Vlucht UA1289 uitgevoerd door United Airlines is gepland
De geschatte vluchtduur van Charleston (Charleston International Airport) naar Newark (Newark Liberty International Airport) is 1 uur en 12 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Charleston naar Newark is hemelsbreed 1012 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door United Airlines. De terminal waar vlucht UA1289 aankomt uit Newark is A. De gate is 14. Naast vlucht UA1289 vliegen er nog meer vluchten van Charleston naar Newark. Dit zijn onder andere vlucht 1I444, AC3012, AC3014, AC3016, AC3018, AC3732, B68378 en LH7485.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 301 kilogram per persoon. Dit is 3.35 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht UA1289
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
26-11-2024 | 06:02 | 07:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B10 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 18. | ||||
25-11-2024 | 06:01 | 07:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B10 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 15. | ||||
24-11-2024 | 06:11 | 08:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 56 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B8 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 15. | ||||
23-11-2024 | 05:58 | 07:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B8 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 14. | ||||
22-11-2024 | 05:51 | 07:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B10 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 16. | ||||
21-11-2024 | 05:49 | 07:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B8 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 18. | ||||
20-11-2024 | 06:00 | 07:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B8 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 23. | ||||
19-11-2024 | 05:59 | 07:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B10 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 14. | ||||
18-11-2024 | 06:25 | 08:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 15. | ||||
17-11-2024 | 06:00 | 07:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 17. | ||||
16-11-2024 | 06:00 | 07:59 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
15-11-2024 | 05:56 | 08:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B8 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 25. | ||||
14-11-2024 | 05:55 | 07:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B10 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 14. | ||||
13-11-2024 | 05:43 | 07:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B8 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 12. | ||||
12-11-2024 | 05:57 | 07:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B10 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 17. | ||||
11-11-2024 | 06:00 | 07:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B10 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 14. | ||||
10-11-2024 | 07:12 | 09:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 16 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B8 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 14. | ||||
09-11-2024 | 05:49 | 07:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B8 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 20. | ||||
08-11-2024 | 06:12 | 08:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B8 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 18. | ||||
07-11-2024 | 05:56 | 07:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B10 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 16. | ||||
06-11-2024 | 05:51 | 07:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B8 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 17. | ||||
05-11-2024 | 05:56 | 07:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B8 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 21. | ||||
04-11-2024 | 05:58 | 07:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B8 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 22. | ||||
03-11-2024 | 05:51 | 07:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 26. | ||||
02-11-2024 | 05:53 | 07:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B8 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 15. | ||||
01-11-2024 | 05:54 | 07:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 22. | ||||
31-10-2024 | 05:54 | 07:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B8 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 14. | ||||
30-10-2024 | 05:54 | 07:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B8 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 21. | ||||
29-10-2024 | 05:53 | 07:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B10 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 14. | ||||
28-10-2024 | 05:59 | 08:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B8 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 16. |