Vlucht 3U7216
Vlucht 3U7216 uitgevoerd door Sichuan Airlines is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 58% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 31 minuten arriveert op de luchthaven in Istanbul. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
3U7216 is een codeshared vlucht met TK1826 uitgevoerd door Turkish Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Parijs (Paris Charles de Gaulle Airport) naar Istanbul (Istanbul Airport) is 3 uur en 38 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Parijs naar Istanbul is hemelsbreed 2213 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Sichuan Airlines. De terminal waar vlucht 3U7216 van vertrekt is 1. Naast vlucht 3U7216 vliegen er nog meer vluchten van Parijs naar Istanbul. Dit zijn onder andere vlucht 3U7212, 3U7214, 3U7218, 3U7220, 3U7246, 3U7247, 6E4043 en 6E4044.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 659 kilogram per persoon. Dit is 7.32 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht 3U7216
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 15:33 | 21:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
18-11-2024 | 15:33 | 20:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
17-11-2024 | 16:09 | 21:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. | ||||
16-11-2024 | 15:32 | 21:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
15-11-2024 | 15:34 | 21:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. | ||||
13-11-2024 | 16:10 | 21:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. | ||||
12-11-2024 | 15:35 | 21:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. | ||||
11-11-2024 | 15:31 | 20:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
10-11-2024 | 15:32 | 21:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
09-11-2024 | 15:17 | 21:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
08-11-2024 | 16:02 | 21:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. | ||||
06-11-2024 | 15:39 | 21:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
05-11-2024 | 15:27 | 20:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
04-11-2024 | 16:03 | 21:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. | ||||
02-11-2024 | 16:27 | 21:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 44 minuten vertraging. | ||||
01-11-2024 | 15:24 | 21:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
31-10-2024 | 15:27 | 21:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. | ||||
30-10-2024 | 15:37 | 21:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. | ||||
29-10-2024 | 15:39 | 21:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
28-10-2024 | 15:36 | 21:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
27-10-2024 | 15:30 | 20:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
26-10-2024 | 17:05 | 21:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 49 minuten vertraging. | ||||
25-10-2024 | 17:11 | 21:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 5 minuten vertraging. | ||||
24-10-2024 | 16:15 | 20:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
23-10-2024 | 16:15 | 20:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. | ||||
22-10-2024 | 16:09 | 20:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. | ||||
21-10-2024 | 16:20 | 21:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. | ||||
20-10-2024 | 16:20 | 20:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
19-10-2024 | 16:35 | 20:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. | ||||
18-10-2024 | 16:24 | 21:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. |