Vlucht WS7893

Vlucht WS7893 uitgevoerd door Westjet is gepland

Vertrekt van Baltimore
Verenigde Staten - Baltimore-Washington International Airport

Vertrekt: 12:05

Aankomst op Minneapolis
Verenigde Staten - Minneapolis-St Paul International Airport

Aankomst: 13:41


WS7893 is een codeshared vlucht met DL1402 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Baltimore (Baltimore-Washington International Airport) naar Minneapolis (Minneapolis-St Paul International Airport) is 2 uur en 47 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Baltimore naar Minneapolis is hemelsbreed 1503 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Westjet. Naast vlucht WS7893 vliegen er nog meer vluchten van Baltimore naar Minneapolis. Dit zijn onder andere vlucht 8C3492, 8C3494, AM3282, AM3292, AM3313, AM3318, AM3532 en DL1054.

Voorgaande vluchten van vlucht WS7893

DatumVertrekAankomstStatus
19-05-202412:0413:31geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D23 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F16.
17-05-202412:1313:50geland...
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D23 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F3.
16-05-202412:0213:27geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D23 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G18.
15-05-202412:0413:34geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D23 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F6.
14-05-202412:0513:33geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D26 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F11.
13-05-202412:2013:42geland...
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D23 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F8.
12-05-202412:0413:33geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D23 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F16.
10-05-202411:5913:34geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D23 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F6.
09-05-202412:2313:57geland...
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D23 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F8.
08-05-202412:0213:41geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D23 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G18.
07-05-202412:0213:23geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D26 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F13.
Vlucht WS7893 had op 09-05-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 16 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 11 vluchten is 8 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van WS7893 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.