Vlucht KL7645 uitgevoerd door KLM Royal Dutch Airlines is gepland
Vlucht KL7645 heeft 17 minuten vertraging
KL7645 is een codeshared vlucht met YX5788 uitgevoerd door Republic Airline. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Baltimore (Baltimore-Washington International Airport) naar Boston (Logan International Airport) is 42 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Baltimore naar Boston is hemelsbreed 593 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door KLM. Naast vlucht KL7645 vliegen er nog meer vluchten van Baltimore naar Boston. Dit zijn onder andere vlucht 1I342, 1I404, 1I407, 1I443, 1I451, 1I572, 1I607 en 1I667.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 177 kilogram per persoon. Dit is 1.96 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht KL7645
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
18-05-2024 | 13:14 | 14:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D24 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A7. | ||||
17-05-2024 | 14:31 | 16:09 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D24 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A1. | ||||
16-05-2024 | 14:50 | 16:38 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D24 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A4. | ||||
15-05-2024 | 14:19 | 16:21 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D24 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A10. | ||||
14-05-2024 | 14:19 | 15:47 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D26 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A6. | ||||
13-05-2024 | 14:24 | 15:54 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D23 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A4. | ||||
12-05-2024 | 14:21 | 15:46 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D23 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A2. | ||||
11-05-2024 | 13:18 | 15:00 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D24 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A2. | ||||
10-05-2024 | 14:27 | 15:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D23 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A4. | ||||
09-05-2024 | 14:17 | 15:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D24 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A8. | ||||
08-05-2024 | 15:06 | 16:28 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D24 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A22. | ||||
07-05-2024 | 14:22 | 15:58 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D24 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A4. | ||||
06-05-2024 | 15:17 | 16:59 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 44 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D24 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A3. | ||||
05-05-2024 | 14:33 | 16:36 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D24 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A2. | ||||
04-05-2024 | 13:29 | 14:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D24 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A7. | ||||
03-05-2024 | 14:26 | 16:22 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D24 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A3. | ||||
02-05-2024 | 14:31 | 16:00 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D24 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A6. | ||||
01-05-2024 | 15:02 | 17:50 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 38 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D24 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A3. | ||||
30-04-2024 | 14:33 | 15:53 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D24 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A2. | ||||
29-04-2024 | 14:39 | 15:57 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D24 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A9. | ||||
28-04-2024 | 14:29 | 15:54 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D24 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A1. | ||||
27-04-2024 | 13:32 | 14:52 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D24 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A6. | ||||
26-04-2024 | 14:27 | 15:52 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D24 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A7. | ||||
25-04-2024 | 14:26 | 16:06 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D24 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A10. | ||||
24-04-2024 | 14:53 | 16:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D24 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A4. | ||||
23-04-2024 | 14:35 | 16:17 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D24 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A10. | ||||
22-04-2024 | 14:47 | 16:16 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D24 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A1. | ||||
21-04-2024 | 14:43 | 16:03 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D24 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A1. | ||||
20-04-2024 | 13:28 | 14:59 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D24 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A11. | ||||
19-04-2024 | 14:32 | 15:52 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D24 op Baltimore is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A1. |