Vlucht 5O1695 uitgevoerd door ASL Airlines France is geland
Vertrokken van Budapest
Hongarije - Budapest Ferenc Liszt International Airport
Vertrokken: 06:19 06:20
De geschatte vluchtduur van Budapest (Budapest Ferenc Liszt International Airport) naar Parijs (Paris Charles de Gaulle Airport) is 1 uur en 29 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Budapest naar Parijs is hemelsbreed 1247 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door ASL Airlines France. De terminal waar vlucht 5O1695 van vertrekt is 2A. De terminal waar vlucht 5O1695 aankomt uit Parijs is 2F. Naast vlucht 5O1695 vliegen er nog meer vluchten van Budapest naar Parijs. Dit zijn onder andere vlucht 5O1295, A51295, A51495, AF1295, AF1395, AF1495, AF1695 en AF362V.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 371 kilogram per persoon. Dit is 4.12 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht 5O1695
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
04-05-2024 | 06:19 | 08:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. | ||||
03-05-2024 | 06:20 | 09:01 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate A8 op Budapest is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-05-2024 | 06:15 | 08:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate A5 op Budapest is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-05-2024 | 06:19 | 08:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate A8 op Budapest is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-04-2024 | 06:16 | 08:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. | ||||
29-04-2024 | 06:19 | 08:47 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. | ||||
28-04-2024 | 06:17 | 08:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
27-04-2024 | 06:18 | 08:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
26-04-2024 | 06:23 | 08:39 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. | ||||
25-04-2024 | 06:25 | 08:52 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate A8 op Budapest is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-04-2024 | 06:15 | 08:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate A5 op Budapest is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-04-2024 | 06:19 | 08:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate A5 op Budapest is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-04-2024 | 06:18 | 08:49 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A5 op Budapest is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-04-2024 | 06:18 | 08:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate A5 op Budapest is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-04-2024 | 06:16 | 08:36 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. | ||||
19-04-2024 | 07:02 | 09:19 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate A5 op Budapest is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-04-2024 | 06:18 | 08:23 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A8 op Budapest is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-04-2024 | 06:21 | 08:46 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A8 op Budapest is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-04-2024 | 06:20 | 08:52 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate A8 op Budapest is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-04-2024 | 06:27 | 08:55 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A8 op Budapest is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-04-2024 | 06:20 | 08:51 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate A5 op Budapest is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-04-2024 | 06:27 | 09:01 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate A5 op Budapest is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-04-2024 | 06:39 | 08:53 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate A8 op Budapest is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-04-2024 | 06:19 | 08:27 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate A8 op Budapest is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-04-2024 | 06:18 | 08:29 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate A5 op Budapest is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-04-2024 | 06:18 | 08:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. | ||||
08-04-2024 | 06:17 | 08:39 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
07-04-2024 | 06:21 | 08:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A5 op Budapest is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-04-2024 | 06:16 | 08:54 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A5 op Budapest is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-04-2024 | 06:18 | 09:04 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A5 op Budapest is gebruikt om vanaf te vertrekken. |