Vlucht SN2641

Vlucht SN2641 uitgevoerd door Brussels Airlines is gepland
De geschatte vluchtduur van Brussel (Brussels Airport) naar München (München Airport) is 42 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Brussel naar München is hemelsbreed 597 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Brussels Airlines. Op München Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht SN2641. De terminal waar vlucht SN2641 aankomt uit München is 2. De gate is G30. Naast vlucht SN2641 vliegen er nog meer vluchten van Brussel naar München. Dit zijn onder andere vlucht 4Y2293, A31422, A31436, A31552, AC5600, AC6314, AC6336 en AC9175.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 178 kilogram per persoon. Dit is 1.97 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht SN2641
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-03-2025 | 06:49 | 08:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A46 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G44. | ||||
23-03-2025 | 06:43 | 07:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A67 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K22. | ||||
22-03-2025 | 06:47 | 08:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A43 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G10. | ||||
21-03-2025 | 06:43 | 07:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A58 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K12. | ||||
20-03-2025 | 07:14 | 08:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A60 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K16. | ||||
19-03-2025 | 06:41 | 07:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A62 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G4. | ||||
18-03-2025 | 06:53 | 08:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A60 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K19. | ||||
17-03-2025 | 06:50 | 08:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A50 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G44. | ||||
16-03-2025 | 07:01 | 08:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A53 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K23. | ||||
15-03-2025 | 06:46 | 08:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A58 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K10. | ||||
14-03-2025 | 06:49 | 08:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A58 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K12. | ||||
13-03-2025 | 06:50 | 08:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A46 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G4. | ||||
12-03-2025 | 06:48 | 07:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A50 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K12. | ||||
11-03-2025 | 06:49 | 08:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A46 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K8. | ||||
10-03-2025 | 06:46 | 08:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A54 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G48. | ||||
09-03-2025 | 06:48 | 08:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A56 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G40. | ||||
08-03-2025 | 06:46 | 07:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A52 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G38. | ||||
07-03-2025 | 06:36 | 07:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A52 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K20. | ||||
06-03-2025 | 06:40 | 08:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A58 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K15. | ||||
05-03-2025 | 06:48 | 08:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A61 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G48. | ||||
04-03-2025 | 06:50 | 08:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A58 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K14. | ||||
03-03-2025 | 06:48 | 08:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A48 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K18. | ||||
02-03-2025 | 06:53 | 08:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A43 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G16. | ||||
01-03-2025 | 06:51 | 08:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A57 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K22. | ||||
28-02-2025 | 06:58 | 08:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A62 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G20. | ||||
27-02-2025 | 06:37 | 07:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A50 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G14. | ||||
26-02-2025 | 06:48 | 08:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A52 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K18. | ||||
25-02-2025 | 06:53 | 08:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A62 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G14. | ||||
24-02-2025 | 06:51 | 08:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A60 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G46. | ||||
23-02-2025 | 06:45 | 07:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A43 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G46. |