Vlucht LH5587

Vlucht LH5587 uitgevoerd door Lufthansa is gepland
LH5587 is een codeshared vlucht met SN2607 uitgevoerd door Brussels Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Brussel (Brussels Airport) naar Frankfurt (Frankfurt Airport) is 51 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Brussel naar Frankfurt is hemelsbreed 304 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Lufthansa. Op Frankfurt Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht LH5587. De terminal waar vlucht LH5587 aankomt uit Frankfurt is 1. Naast vlucht LH5587 vliegen er nog meer vluchten van Brussel naar Frankfurt. Dit zijn onder andere vlucht A31431, A31435, AC3823, AC6340, AC9111, AC9124, AC9323 en AC9360.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 91 kilogram per persoon. Dit is 1.01 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht LH5587
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-03-2025 | 06:44 | 07:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A42 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A30. | ||||
23-03-2025 | 06:49 | 07:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A44 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A13. | ||||
22-03-2025 | 06:45 | 07:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A62 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A13. | ||||
21-03-2025 | 06:48 | 07:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A40 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A34. | ||||
20-03-2025 | 06:50 | 07:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A44 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A36. | ||||
19-03-2025 | 06:58 | 07:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A51 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A16. | ||||
18-03-2025 | 06:47 | 08:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A45 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A11. | ||||
17-03-2025 | 06:46 | 07:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A40 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A38. | ||||
16-03-2025 | 06:55 | 07:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A44 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A13. | ||||
15-03-2025 | 06:42 | 07:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A44 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A11. | ||||
14-03-2025 | 08:19 | 09:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A44 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A36. | ||||
13-03-2025 | 06:45 | 07:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A44 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A13. | ||||
12-03-2025 | 06:54 | 07:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A46 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A13. | ||||
11-03-2025 | 06:49 | 07:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A52 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A17. | ||||
10-03-2025 | 06:45 | 08:00 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
09-03-2025 | 06:45 | 07:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A44 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A30. | ||||
08-03-2025 | 06:42 | 07:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A56 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A16. | ||||
07-03-2025 | 06:44 | 07:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A44 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A19. | ||||
06-03-2025 | 06:54 | 08:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A44 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A14. | ||||
05-03-2025 | 06:59 | 08:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A47 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A13. | ||||
04-03-2025 | 07:04 | 07:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A48 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A34. | ||||
03-03-2025 | 06:49 | 07:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A44 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A26. | ||||
02-03-2025 | 07:16 | 08:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A36 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A17. | ||||
01-03-2025 | 07:02 | 08:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A44 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A16. | ||||
28-02-2025 | 07:01 | 08:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A48 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate B10. | ||||
27-02-2025 | 06:47 | 08:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A48 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate B10. | ||||
26-02-2025 | 06:56 | 08:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A40 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A14. | ||||
25-02-2025 | 06:57 | 07:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A48 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate B10. | ||||
24-02-2025 | 06:55 | 08:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A44 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate B10. | ||||
23-02-2025 | 06:52 | 07:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A48 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate B10. |