Vlucht BA8943
Vlucht BA8943 uitgevoerd door British Airways is gepland
BA8943 is een codeshared vlucht met EA3287 uitgevoerd door . Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Bristol (Bristol Airport) naar Dublin (Dublin Airport) is 53 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Bristol naar Dublin is hemelsbreed 330 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door British Airways. Op Dublin Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht BA8943. Naast vlucht BA8943 vliegen er nog meer vluchten van Bristol naar Dublin. Dit zijn onder andere vlucht BA8937, BA8939, BA8941, EA3281, EA3283, EA3285, EA3287 en EA3289.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 98 kilogram per persoon. Dit is 1.09 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht BA8943
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 19:37 | 20:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
21-11-2024 | 19:37 | 20:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
20-11-2024 | 19:58 | 20:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
19-11-2024 | 19:25 | 20:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
18-11-2024 | 19:50 | 21:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
17-11-2024 | 19:40 | 21:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
15-11-2024 | 19:46 | 20:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
14-11-2024 | 19:35 | 20:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
13-11-2024 | 19:24 | 20:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
12-11-2024 | 19:47 | 20:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
11-11-2024 | 19:40 | 20:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
10-11-2024 | 19:32 | 20:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
08-11-2024 | 19:50 | 20:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
07-11-2024 | 19:37 | 20:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
06-11-2024 | 20:07 | 21:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
05-11-2024 | 19:39 | 20:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
04-11-2024 | 19:49 | 20:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
03-11-2024 | 19:59 | 21:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
01-11-2024 | 19:38 | 20:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
31-10-2024 | 19:37 | 20:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
30-10-2024 | 19:42 | 20:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
29-10-2024 | 19:50 | 21:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
28-10-2024 | 19:53 | 21:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
27-10-2024 | 19:46 | 20:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
25-10-2024 | 20:25 | 21:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
24-10-2024 | 20:25 | 21:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
23-10-2024 | 21:59 | 23:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 20 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
22-10-2024 | 20:33 | 21:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
21-10-2024 | 20:25 | 21:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
20-10-2024 | 20:25 | 21:45 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie |