De geschatte vluchtduur van Austin (Austin-Bergstrom International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 2 uur en 52 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Austin naar Chicago is hemelsbreed 1574 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door SAS. Naast vlucht SK8846 vliegen er nog meer vluchten van Austin naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I395, 1I806, AA1007, AA1049, AA1052, AA1079, AA1165 en AA1243.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 469 kilogram per persoon. Dit is 5.21 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht SK8846
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
30-04-2024 | 13:42 | 16:16 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 25 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B2. | ||||
29-04-2024 | 13:49 | 16:26 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 25 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C24. | ||||
28-04-2024 | 13:50 | 16:26 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 27 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C17. | ||||
27-04-2024 | 13:51 | 16:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 27 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C24. | ||||
26-04-2024 | 13:38 | 16:49 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 25 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B2. | ||||
25-04-2024 | 14:03 | 16:31 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 29 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C22. | ||||
24-04-2024 | 13:49 | 16:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 25 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C28. | ||||
23-04-2024 | 13:43 | 16:20 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 31 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C24. | ||||
22-04-2024 | 16:58 | 19:38 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 uur vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 31 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E10. | ||||
21-04-2024 | 14:00 | 16:43 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 29 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B11. | ||||
20-04-2024 | 13:43 | 16:56 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 25 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B21. | ||||
19-04-2024 | 13:43 | 16:11 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 29 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B2. | ||||
18-04-2024 | 13:46 | 16:41 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 29 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C29. | ||||
17-04-2024 | 13:55 | 16:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 29 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B4. | ||||
15-04-2024 | 13:51 | 16:23 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 25 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C15. | ||||
14-04-2024 | 13:56 | 16:29 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 25 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C17. | ||||
13-04-2024 | 13:43 | 16:17 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 25 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B19. | ||||
12-04-2024 | 13:45 | 16:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 29 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B4. | ||||
11-04-2024 | 14:52 | 17:24 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 46 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 32 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C22. | ||||
10-04-2024 | 13:44 | 16:07 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 27 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C17. | ||||
08-04-2024 | 13:44 | 16:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 29 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C22. | ||||
07-04-2024 | 13:46 | 16:03 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 27 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B8. | ||||
06-04-2024 | 13:45 | 16:07 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 25 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C23. | ||||
05-04-2024 | 14:49 | 17:20 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 27 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B10. | ||||
04-04-2024 | 13:41 | 16:31 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 27 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C17. | ||||
03-04-2024 | 14:09 | 17:04 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 27 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B5. | ||||
01-04-2024 | 13:48 | 16:15 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 29 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C17. | ||||
31-03-2024 | 13:47 | 16:11 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 25 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C28. | ||||
30-03-2024 | 13:49 | 16:31 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 25 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C22. | ||||
29-03-2024 | 14:11 | 16:33 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 25 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E14. |