Vlucht MH5669

Vlucht MH5669 uitgevoerd door Malaysia Airlines is geland
MH5669 is een codeshared vlucht met WA1271 uitgevoerd door KLM Cityhopper. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Amsterdam (Amsterdam Airport Schiphol) naar Kopenhagen (Copenhagen Airport) is 45 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Amsterdam naar Kopenhagen is hemelsbreed 633 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Malaysia Airlines. De terminal waar vlucht MH5669 van vertrekt is 1. De gate is B28. De terminal waar vlucht MH5669 aankomt uit Kopenhagen is 3. De gate is A4. Naast vlucht MH5669 vliegen er nog meer vluchten van Amsterdam naar Kopenhagen. Dit zijn onder andere vlucht AC9898, AC9913, AC9920, AC9975, AM6203, AM6240, AM6270 en AM6278.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 189 kilogram per persoon. Dit is 2.09 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht MH5669
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-02-2025 | 12:14 | 13:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B28 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A4. | ||||
21-02-2025 | 12:19 | 13:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B8 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A14. | ||||
20-02-2025 | 12:16 | 13:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B22 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A20. | ||||
19-02-2025 | 12:29 | 13:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B3 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A20. | ||||
18-02-2025 | 12:19 | 13:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B3 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A14. | ||||
17-02-2025 | 12:18 | 13:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B26 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A8. | ||||
16-02-2025 | 12:28 | 13:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B8 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A21. | ||||
15-02-2025 | 12:25 | 13:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B8 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A21. | ||||
14-02-2025 | 12:18 | 13:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B22 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A18. | ||||
13-02-2025 | 12:17 | 13:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B4 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A11. | ||||
12-02-2025 | 12:36 | 13:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B8 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A21. | ||||
11-02-2025 | 12:36 | 13:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B30 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A6. | ||||
10-02-2025 | 12:14 | 13:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B30 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A8. | ||||
09-02-2025 | 12:16 | 13:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B6 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A14. | ||||
08-02-2025 | 12:14 | 13:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B22 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A22. | ||||
07-02-2025 | 12:33 | 13:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B23 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A8. | ||||
06-02-2025 | 12:36 | 14:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B3 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A12. | ||||
05-02-2025 | 12:20 | 13:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B7 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A14. | ||||
04-02-2025 | 12:20 | 13:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B3 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A18. | ||||
03-02-2025 | 12:49 | 14:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 33 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B18 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A20. | ||||
02-02-2025 | 12:19 | 13:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B6 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A20. | ||||
01-02-2025 | 12:43 | 14:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B22 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A6. | ||||
31-01-2025 | 12:16 | 13:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B18 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A23. | ||||
30-01-2025 | 12:19 | 13:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B22 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A22. | ||||
29-01-2025 | 12:36 | 13:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B3 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A14. | ||||
28-01-2025 | 12:18 | 13:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B34 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A8. | ||||
27-01-2025 | 12:34 | 13:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B7 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A17. | ||||
26-01-2025 | 12:26 | 13:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B22 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A20. | ||||
25-01-2025 | 12:30 | 13:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B22 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A8. | ||||
24-01-2025 | 12:34 | 13:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B5 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A12. |