Vlucht BA8983
Vlucht BA8983 uitgevoerd door British Airways is geland
BA8983 is een codeshared vlucht met EA3243 uitgevoerd door . Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Aberdeen (Aberdeen International Airport) naar Dublin (Dublin Airport) is 35 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Aberdeen naar Dublin is hemelsbreed 492 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door British Airways. Op Dublin Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht BA8983. Naast vlucht BA8983 vliegen er nog meer vluchten van Aberdeen naar Dublin. Dit zijn onder andere vlucht BA7871, BA8995, EA3241, EA3243, EI3241, EI3243, LM51 en LM53.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 147 kilogram per persoon. Dit is 1.63 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht BA8983
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 16:15 | 17:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
20-11-2024 | 15:29 | 16:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
19-11-2024 | 15:30 | 16:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
18-11-2024 | 16:02 | 17:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
17-11-2024 | 16:02 | 17:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
16-11-2024 | 09:07 | 10:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
15-11-2024 | 16:13 | 17:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
14-11-2024 | 16:15 | 17:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
13-11-2024 | 15:25 | 16:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
12-11-2024 | 15:32 | 16:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
11-11-2024 | 16:10 | 17:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
10-11-2024 | 16:15 | 17:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
09-11-2024 | 09:10 | 10:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
08-11-2024 | 16:10 | 17:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
07-11-2024 | 16:12 | 17:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
06-11-2024 | 15:32 | 17:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
05-11-2024 | 15:25 | 16:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
04-11-2024 | 15:59 | 17:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
03-11-2024 | 16:03 | 17:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
02-11-2024 | 08:55 | 10:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
01-11-2024 | 16:06 | 17:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
31-10-2024 | 16:04 | 17:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
30-10-2024 | 15:35 | 17:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
29-10-2024 | 15:35 | 17:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
28-10-2024 | 16:03 | 17:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
27-10-2024 | 16:00 | 17:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
26-10-2024 | 16:06 | 18:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
25-10-2024 | 16:06 | 17:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
24-10-2024 | 16:02 | 17:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. | ||||
23-10-2024 | 15:50 | 17:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate BUS. |