Vlucht U22268 uitgevoerd door easyJet is gepland
De geschatte vluchtduur van Gibraltar (Gibraltar International Airport) naar Manchester (Manchester Airport) is 2 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Gibraltar naar Manchester is hemelsbreed 1928 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door EasyJet. Op Manchester Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht U22268. De terminal waar vlucht U22268 aankomt uit Manchester is 1. Naast vlucht U22268 vliegt er nog een vlucht van Gibraltar naar Manchester. Dit is vlucht U21964.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 574 kilogram per persoon. Dit is 6.38 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht U22268
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
26-04-2024 | 11:35 | 13:31 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 27. | ||||
24-04-2024 | 10:36 | 12:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 6. | ||||
22-04-2024 | 10:57 | 13:13 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 8. | ||||
21-04-2024 | 10:55 | 12:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 6. | ||||
19-04-2024 | 10:45 | 12:56 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 6. | ||||
17-04-2024 | 11:02 | 13:17 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 8. | ||||
15-04-2024 | 10:32 | 12:49 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 2. | ||||
14-04-2024 | 11:07 | 13:04 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 7. | ||||
12-04-2024 | 10:57 | 13:05 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 6. | ||||
10-04-2024 | 10:31 | 12:53 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 27. | ||||
08-04-2024 | 11:04 | 12:52 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 7. | ||||
07-04-2024 | 11:42 | 13:35 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 7. | ||||
05-04-2024 | 11:19 | 13:10 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 31. | ||||
03-04-2024 | 10:45 | 12:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 8. | ||||
01-04-2024 | 10:36 | 12:28 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 7. | ||||
31-03-2024 | 12:11 | 13:59 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 54 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 2. | ||||
30-03-2024 | 18:38 | 20:20 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
29-03-2024 | 14:05 | 16:15 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
26-03-2024 | 13:31 | 15:17 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 25. | ||||
23-03-2024 | 12:42 | 14:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 7. | ||||
21-03-2024 | 12:17 | 14:18 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 10. | ||||
19-03-2024 | 13:45 | 15:49 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 2. | ||||
16-03-2024 | 12:48 | 14:50 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 10. | ||||
14-03-2024 | 11:57 | 13:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 9. | ||||
12-03-2024 | 13:01 | 15:09 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 8. | ||||
09-03-2024 | 14:12 | 15:58 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 6. | ||||
07-03-2024 | 12:07 | 13:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
05-03-2024 | 13:15 | 15:18 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 24. | ||||
02-03-2024 | 13:12 | 15:11 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 7. | ||||
29-02-2024 | 11:51 | 13:46 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 9. |