Vlucht UA8307
Vlucht UA8307 uitgevoerd door United Airlines is gepland
UA8307 is een codeshared vlucht met AC505 uitgevoerd door Air Canada. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Toronto (Toronto Pearson International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 50 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Toronto naar Chicago is hemelsbreed 701 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door United Airlines. De terminal waar vlucht UA8307 van vertrekt is 1. De gate is F55. De terminal waar vlucht UA8307 aankomt uit Chicago is 2. De gate is E2. Naast vlucht UA8307 vliegen er nog meer vluchten van Toronto naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I658, AA1748, AA2124, AA3080, AA3111, AA3236, AA3245 en AA3320.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 209 kilogram per persoon. Dit is 2.32 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht UA8307
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 14:09 | 14:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F63 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E2. | ||||
19-11-2024 | 14:13 | 15:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F53 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E2. | ||||
18-11-2024 | 13:48 | 14:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F63 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E2. | ||||
17-11-2024 | 14:42 | 14:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F82 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E6. | ||||
16-11-2024 | 14:00 | 14:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F51 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E2. | ||||
15-11-2024 | 14:02 | 15:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F32 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E2. | ||||
14-11-2024 | 13:54 | 14:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F55 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E2. | ||||
13-11-2024 | 13:55 | 14:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F61 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E2. | ||||
12-11-2024 | 16:36 | 17:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 34 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F51 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
11-11-2024 | 14:00 | 14:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F55 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E2. | ||||
10-11-2024 | 15:01 | 15:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F57 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
09-11-2024 | 14:01 | 14:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F55 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E2. | ||||
08-11-2024 | 14:00 | 14:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F34 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E2. | ||||
07-11-2024 | 14:01 | 14:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F53 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E2. | ||||
06-11-2024 | 13:55 | 14:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F53 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E2. | ||||
05-11-2024 | 15:31 | 16:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 58 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F57 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
04-11-2024 | 14:01 | 14:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F57 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E2. | ||||
03-11-2024 | 14:38 | 15:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F61 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E2. | ||||
02-11-2024 | 13:55 | 14:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F57 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E2. | ||||
01-11-2024 | 13:54 | 14:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F55 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E6. | ||||
31-10-2024 | 14:24 | 15:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 45 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F53 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E2. | ||||
30-10-2024 | 13:55 | 14:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F53 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E2. | ||||
29-10-2024 | 14:11 | 15:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F63 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E2. | ||||
28-10-2024 | 14:13 | 14:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F61 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E2. | ||||
27-10-2024 | 14:00 | 14:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F53 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E2. | ||||
26-10-2024 | 17:12 | 14:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 59 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F53 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
25-10-2024 | 14:02 | 14:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F55 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E2. | ||||
24-10-2024 | 18:01 | 19:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 uur en 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F63 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E3. | ||||
23-10-2024 | 13:56 | 14:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F57 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E2. | ||||
22-10-2024 | 14:15 | 15:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F57 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E2. |